十分。愛

 

 

2005 年 11 月 13 日  星期日 晴天
hahahahhhahahaha!!! 愉快

今日好開心心牙!!!同華2!小妹2!bell2!一齊去葵盛本來話打波點知無波!!!我傻左牙!!!係葵盛果陣!!!因為...........我自己都唔知點解wo!!!!!見到路就想跑lu!!!華2同bell2勁無奈lo!!!我都知la!!!haha!!!遲d!可以同kaki buy一個一樣o既袋番學!!!^^"

 

P.S.我今日成日都係到諗野.......其實都唔係諗左好多野姐.......只不過係成日都呆左係到!!!但果腦係一片空白o既......唉好辛苦牙!!!搵人幫下我好無牙???我應該點做好牙!!!我唔想再咁痛苦咁過生活la!!!搵人幫下我好無牙??

真的想痛痛快快地大哭一場!!!

 

 

 

 

 

刊登時間︰2005-11-13 09:00 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


janeyi1231
暱稱: 。牙靜。
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
今日
十分.愛
打日記lu
係人地果xanga見到,,,...
.......
好友名單
網站連結
sillykaki_92
waa_Bh
mp3
58
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed