| 2005 年 11 月 8 日 星期二 |
 |  |
開心死LA我!!!  |
|
我今日同佩佩好番LA!!!haha!!!好開心牙!!!
我仲以為有排都唔會好番天..............咁呢..........kaki係到話我.佢驚我有左佩佩佢地唔理佢....我笑!!!佢話我笑就算la.........我無出聲!!!呵呵!!!之後今日練波我勁聽到好遠la!!!佢仆低左...........唔知點呢佢依家???
|
| 刊登時間︰2005-11-08 07:35 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | ... | 186 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|