| 2005 年 10 月 13 日 星期四 |
 |  |
發生左好多野.........  |
|
勁耐無寫日記lo我.............(我覺)都無人睇gala!!!so........><呢排真係發生左好多野gagagagaga!!!但我唔想打..驚無lala bu機咪死.............so..........我諗都係唔寫lu!!!今日玩排球!!!死人黑心鬼!!!d人話佢好好人我之前都覺但依家就唔覺lo!!!黑心鬼!!!哼........
係我d fd都知我講緊邊個gala!!!
|
| 刊登時間︰2005-10-13 07:22 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | ... | 186 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|