| 2005 年 9 月 27 日 星期二 |
 |  |
今日.......發生左好多野.......  |
|
哇今日.............我真係好夠彊LO!!!咁今日同佩,華去左KF.......咁佩要買書..........之後中仔又話黎......之後我地玩左D好激既野..........就係要猜輸左果兩個錫......一開始錫手之後面.....後尾到最後一次要錫啜LO!!!咁我比人錫左手兩次.......本來我要錫人塊面但係............我避過左呢一劫LO!!!呵呵!!!
但佩就唉.........唔好提LA!!!

之後到最後要錫啜果陣........我同華同朱程輸左WO!!!(中仔果FD!)死LA!!!好采青電話響之後我地個個都話番屋企....咁先逼過左呢一劫咋!!!哈!!!
之後發生左D好唔開心O既.....野.........
|
| 刊登時間︰2005-09-27 06:11 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | ... | 186 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|