| 2005 年 9 月 21 日 星期三 |
 |  |
hehe!!!我好夠彊a!!!  |
|
今日有勁多野......
上v.art果陣同陳樂兒牙......藍色怪物(xx改ga!!!)牙.......an佩佩牙......講左勁多野lo!!!
之後放學同嬋......細淇.....慧琪果d一齊放牙......................wahha!!!
唔知點解慧琪走左之後我勁掛住佢lo!!!
^3^miss u a!!!慧琪!!!

慧琪都話掛住我a!!!wa......勁開心lo!!!佢仲話:我地呢d咪叫好朋友lo!!!呵呵!!!我都覺lo!!!

之後我...嬋
同細淇........一齊走左去葵廣lo!!!
我仲係巴士站果間野度請左佢地食野tim!!!心庝a!!!
講笑ja haha!!!

之後..............好白痴lo!!!
嬋同細淇講要掛住佢......細淇就話會la!!!咁之後嬋都話會.......之後細淇見我無出聲又走番黎問我會唔會
..........我話會
............我叫佢都要a!!!佢話會lo!!!呵呵!!!

今日我.......超憎佢lo!!!!!
同埋..............我係icq到同佢講左我好憎佢lo!!!
wahaha!!!我勁夠彊lo!!!

wa.................我諗我真係唔再笠佢la!!!仲憎佢lo!!!變能o既...............wa哈哈!!!

|
| 刊登時間︰2005-09-21 09:07 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | ... | 186 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|