十分。愛

 

 

2005 年 9 月 20 日  星期二 晴天
都唔知做乜野....... 不安

今日都唔知做咩野.........朝早同嬋....慧琪///SAIKI果D一齊番都無乜野.......但係等左SAIKI好耐LO! 咁我排對果陣.......超熱LO.....咁今日係咩校慶WO!!!要升棋LO........我好熱LO......之後唔知點解勁多日SICK MA........咁我睇下睇下咁又無LALA覺得暈暈地.......1想嘔A果D LO!!!咁我諗住我頂得順LO!!點知都係唔得;.......叫左MISS林過黎佢叫我放低書X果D!!!唔知WHO幫我拎書X上去GA呢???真係唔該晒A!!! 咁之後覺得無咩野LO咁咪上左去課室到係上GEO LO!!!咁好唔舒服A!!!唔知WHY?之後上家政,,,,,羅貞見我勁辛苦咪叫我落G1 LO!!!咁咪去左LO!!!之後過左一陣..........又覺得無咩野又上左去........我家政///係同佩佩一組O既,,,,,,,SO乜都要佩佩做晒....真係唔該晒你A佩佩!!! 不過之後我都有煮O既.......佩佩驚MA咪幫佢LO......但最後我都你頂唔順番左HOME.......之後.........搭的番HOME...........訓左好耐.......我好咩A!!!一食野就想嘔SO.............唉唔打LA!!!

P.S.不過依家都無咩野O既....仲有小小暈咁LO!!!呵!

 

 

 

 

 

刊登時間︰2005-09-20 07:20 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


janeyi1231
暱稱: 。牙靜。
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
今日
十分.愛
打日記lu
係人地果xanga見到,,,...
.......
好友名單
網站連結
sillykaki_92
waa_Bh
mp3
58
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed