| 2005 年 9 月 20 日 星期二 |
 |  |
都唔知做乜野.......  |
|
今日都唔知做咩野.........朝早同嬋....慧琪///SAIKI果D一齊番都無乜野.......但係等左SAIKI好耐LO!
咁我排對果陣.......超熱LO.....咁今日係咩校慶WO!!!要升棋LO........我好熱LO......之後唔知點解勁多日SICK MA........咁我睇下睇下咁又無LALA覺得暈暈地.......1想嘔A果D LO!!!咁我諗住我頂得順LO!!點知都係唔得;.......叫左MISS林過黎佢叫我放低書X果D!!!唔知WHO幫我拎書X上去GA呢???真係唔該晒A!!!
咁之後覺得無咩野LO咁咪上左去課室到係上GEO LO!!!咁好唔舒服A!!!唔知WHY?之後上家政,,,,,羅貞見我勁辛苦咪叫我落G1 LO!!!咁咪去左LO!!!之後過左一陣..........又覺得無咩野又上左去........我家政///係同佩佩一組O既,,,,,,,SO乜都要佩佩做晒....真係唔該晒你A佩佩!!!
不過之後我都有煮O既.......佩佩驚MA咪幫佢LO......但最後我都你頂唔順番左HOME.......之後.........搭的番HOME...........訓左好耐.......我好咩A!!!一食野就想嘔SO.............唉唔打LA!!!
P.S.不過依家都無咩野O既....仲有小小暈咁LO!!!呵!

|
| 刊登時間︰2005-09-20 07:20 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | ... | 186 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|