| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 6 月 4 日 星期三  |
在1A的日子  | 分類: 未分類 | 昨日,是在中一最後的上學天
也是考試的來臨
中一好快就完
出年都唔會IN同一班
我地而家可以做的野
只是考好D個試
珍惜而家朋友

THX""
你地陪着我
有幸相聚
是我們的『福氣』
MISS LEE THANK YOU
你一年來的教導
| |
|
賜我信心!!!  | 分類: 未分類 | 今日,阿融冇返
唔知佢有冇事???
今日English reader test
SO 勁努力讀書LO!!!
科學OPEN BOOK TEST
OOOOOOOOO................
放學幫MISS 李 登分
之後佢叫左凝、媚、汶、慧
出去,話叫佢地作文
題目『綠色校園』
我同Y公登分唔使作
THEN我地俾薄MISS
我即走,之後MISS GET 2 PAPER
Y公 話我地都要作!!!
MISS 你太殘忍!!!!
走個陣MISS仲話
『出年一定要入2A喎!入唔到殺左我地』
佢地更是無所謂,
至於我有D困難LO!!!!
| |
|
2008 年 5 月 28 日 星期三  |
慘無人道  | 分類: 未分類 | 今朝早,
走火警,超無奈
英文堂個陣
死人陳X欣
收我本書
我又冇SEE
死八婆
吃左屎
ON 9
KAIKAI地
電腦99分
個個熊貓又COME我地班
超.................
CHINESE 堂 OK LA!!!!
我真係好唔明
點點點點解解解
兩個班主任分別真大大大大大
陳X欣
我憎死你!!! | |
|
2008 年 5 月 19 日 星期一  |
5.12四川大災難  | 分類: 未分類 | 今日係四川大地震一周年,
我作為電視旁的觀眾,
我不能明白你的心啨,
但遙遙千里之外的同胞,
你的家園,我們為你重建,
下流建築商
豆腐渣工程
小心作雷劈呀!!!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
今日竟然有人在班房吃煙,
ooooooooooo哂嘴!!!
MISS 勁
仲要是女仔!!!
快D改過LA!!!
MISS會原諒你的

我支持你呀!!!
| |
|
2008 年 4 月 23 日 星期三  |
| 誰了解我的心情 | 分類: 未分類 | 愛情並不在乎長短
只要曾經擁有
無論你擁有的只是一天
你都愛過他
為他而流淚、傷心
你現在只要學會忘記以前,
珍惜現在的自己
為他而活着
要他不要擔心
他一定會在旁守護
一到永遠
| |
|
« | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | »
|