| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 3 月 10 日 星期一  |
愛,就是這麼簡單!!!  | 分類: 未分類 | 愛,就是這麼簡單!!!
愛,是從彼此之閐信任產生的,
天使在我和你附近出現,
只要你相信佢一定會出現。
天使必定在你身邊守護你,
直到永遠!!!
希望你相信天使的存在!!!
| |
|
2008 年 3 月 9 日 星期日  |
辛苦,值得嗎?  | 分類: 未分類 | 到底,辛苦為甚麼???
為生活,為......
係我心目中辛苦是為左快樂!!!
我認為快樂是好重要,
因為...... | |
|
2008 年 3 月 8 日 星期六  |
這世界上最甜的係在咩時候!!!  | 分類: 未分類 | 或者係你心目中最甜的時候是在........!!!
但係我心目中最甜的時候是在
『唔開心到開心、
俾人罵到贊賞』
唔知道你明唔明白那種
感覺!!!
希望你明白!!!
| |
|
2008 年 3 月 7 日 星期五  |
你當我什麼?  | 分類: 未分類 | 到底我在你心目中我是什『魔』???
或者我是一個在你心目中一點地位都無???
但是你地在我心目中永遠都是No.1!!!
或者Miss今日講啲野是對的!!!
我地會做好啲『嫁』|a!!!
我地會做好啲『嫁』|a!!!
我地會做好啲『嫁』|a!!!
請相信我吧!!!
聽日要葵芳幫女童軍賣獎卷,
好討厭呀!!!仲好驚見到陳文欣!!! | |
|
2008 年 3 月 6 日 星期四  |
超無奈|o!!!  | 分類: 未分類 | 今日真是無野好講|o!!!早讀堂果陣呢,Miss調左我和令外三個人,三個人坐低後我又坐返去果度超無奈|o!!!坐低唔夠一分鐘又調過lo!!!俾人玩死lo!!!
之後,上英文堂果陣,睇『朱古力獎門人』,ok好睇la!!!
上科学堂,班男仔俾人罰企在垃圾筒後,勁好笑!!!
| |
|
« | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | »
|