呵~ 終於test完啦~ 都ok....除左ih.... 唉.....=3=.... 今日同maggie去睇high school... 好好睇~ then又行下... 好開心~ 好少可以同fd行街行咁耐~ 有人搵maggie去唱k... 但佢都推左... 佢話係約我先ge.... D人叫佢推左我佢都唔聽... 堅持同我一個去睇戲... 推左一大班人.... 呢個咁好ge朋友係邊度搵.... maggie.... 多謝....^^
今日我去左大會操... 好攰.... 我發現呢..... 我唔經常打blog就有比較多ge人黎... 但我打多左...就少D人.... 今次我又分享一段video 之前嗰D係搞笑... 今次... 係感人...