今日家政堂Miss Au(訓導主任,超兇)勁好人囉
整左啲多士比我地eat
不過唔比我地整喎
撘車果陣訓着左!!
跟住有個好令女嘅姐姐叫左我起身
佢同我講:妹妹!落車啦...
真係好多謝你呀
不過都幾瘀嫁... ^^
唔講喇...
我要跳舞啦(咖哩,你明啦...=v =)
bi bi >3<
今日同
「澤親」,阿文,MieMie,Demi,妮妮,張曉晴...(好多人)
去影貼紙相,一次過影六部機lo...
吹到...
不過都好好反^^
因為多人所以每次靜後比小小錢就ok啦=v=
最衰林芷晴冇去啦,我未試過同佢影呀=3=
下次一定要捉佢一齊去
今日又係gum la...
梁卓雯佢地又唔執野囉
搞到啲飯盒掉晒落地囉
又要我掃番晒
放學同阿靖學琴