今日學校發生偷野事件...
都唔知叫好定唔好!?
Wing姐唔見左部電話...
不過搵番^^
但係Demi比Miss歐鬧
明明係個條友錯
仲要鬧佢!!!???T_T
今日夜晚去老闆娘屋企燒野食...
曾詠朗都有去^_^
我地就負責食同反蠟燭,
大人就負責燒 ke!ke!ke!
比我地食...
勁正囉!
哈哈哈!!!
今日超勁暴悶囉冇野做米落去漫畫村坐下囉~
唉!又要加租啦...
老闆娘每日又要賺多20蚊先得啦...
跟住買左個下午茶番屋企食
食完之後冇野做,
又唔想做功課=] 所以就煲番de舊碟 之後訓左-.- 我ga一日係唔係好悶呢~ 重好充實添^^
所以就煲番de舊碟
之後訓左-.-
我ga一日係唔係好悶呢~
重好充實添^^