Chinese...
分組做WS ><
聖經...
M!ss冇番*
呀s!R代堂-v-
Math...
入公式[[悶= ="]]
小息...
同呀yan落canteen食野x)
整到我噴野呀=/\=
!S...
hea=,=
!H...
諗野冇頭緒-v-
[[可持續發展]]好難呀=\/=
成日都諗唔到@.@
驚拎唔番今個學期!H第一呀@口@
Eng...
又噴水[[wakaka]]
噴落呀yan度x)*
又分組做野;'
同呀yan"cathy"詠兒"trisToN"許小朋友"一組
m!ss擺明玩野=\/=
第一組就叫我地出去講囉-口-
放學...
Tr!sToN"唔見咗個眼鏡=\/=
我同細佬and CATHY好辛苦咁幫佢搵啦
點知喺佢褲袋囉=口=
hApPy=)
Tr!sToN同我講"故仔"
今日佢見家長";
S!u siR同M!ss WoNg都冇同佢呀媽講番我地d野(haha
不過M!ss叫我地唔好拖手;唔好K!ss;冇越軌行為囉-v-
勁想同M!ss講:唔做依d野,點叫拍拖呀?!= ="

|