感冒仲未好T^T
仲多咗咳tim"
oRaL qu!Z...
唔識呀!!
後面ok多冇做x(*
李清雅"
有冇舉手架>333<
好多人都話睇唔到=/\=
搞到M!ss Tam又要落去拎多本書=0=
英文堂...
冇帶l!sten!ng BooK=,=
又同廖頌s,BoBo*&泳兒喺度hEa=)
中史堂...
好衰咁搶咗triston本中史書>W<
搞到佢冇書t!m@.@
問書嗰時,
又老點M!ng E T^T
soR...[[唔係好心,以為真係岩架]]
中文堂...
睇成語書=/\=
訓著咗呀!!
tesT*得4分@@
aRt堂...
突然間好想畫好d>U<
好陰功咁放咗學都要跑番屋企拎功課...
好攰*
今日cathy早退[[去睇腰骨]]
同mj一齊走><又喺度搞爛gag-0-
|