今日又好無聊!!
今朝...
我地同賤豪講笑"
點知佢當真*
好惡下!!
m!Ss都問我地咩事~
上堂...
同M!nG E,bObo聽歌=)
冇比呀s!R,M!sS發現[wakaka]
P.E堂,,,
跑咗勁多次步t^t
好辛苦!!
又要做體能*
仲要x痛同頭痛喎=0=
!sSaC仲要我打tennis ball=,=
我真係好辛苦呀,唔想打囉!!
最終真係冇打=/\=
!sSAc好嬲>333<
sOr...
放咗學~
同tr!ston,cathy,許浩賢
去睇acm=[[ A cRazY man]]
哈哈!!
好好聽呀d歌"
同埋劉s!R跳舞=)
搞笑...
|