2006 年 8 月 1 日 星期二  |
| 軍曹軍曹~!!! |
嗯嗯..~
每天看軍曹..]]
看到有點兒...
有點兒發呆~..
[[ 所以tmr去賣旗..""
wakaka~~**
我....
永遠都是.....
最不起眼的......
~..對吧?!!
|
| 刊登時間︰2006-08-01 10:08 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
H.B.鉛筆___S!U人物 於 2006-08-05 11:53 PM 發表:
賣旗???!!
kaka~add oil~!!=]
(活學活用<<<>>>S!U__"""thx)
不起眼..?...你簡直耀眼la~...
你幾時學埋我D咁...=v="....kaka~
我畀信心你""__[[
(我冇晒lu...=3=))___講笑~
um....總之..
"請勿看不起自已"
(講真...我未必做到..你得~^ ^")
|
網主回覆
嗯嗯_
我耀眼!?? 別説笑吧_
thz你d信心_ka^^
嗯_but你都請勿看不起自已_ok?? >3< Posted at 2006-08-07 12:05 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
你點會唔起眼呢...
你係最女仔果個...一眼就望到你啦...我地成班起碼粗魯過你好多...so一脈可以睇到你haha
|
網主回覆
小kit_"
都話我唔女仔lor_仲有,,,你地一d都唔粗魯_
一眼就望到我_!??無可能_我係最唔起眼_
thz u_"" ^^ Posted at 2006-08-03 08:40 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
X!U 狐 於 2006-08-02 08:30 PM 發表:
|
網主回覆
文文....
好多謝你ah...
Thz"" ^^ Posted at 2006-08-03 01:14 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
媚媚 於 2006-08-02 12:23 AM 發表:
|
網主回覆
媚媚....
我不是不起眼ma !?? Posted at 2006-08-03 01:12 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
|
暱稱: ''_yanyan~~.. 性別: 女 國家: 香港 | |
| MORE... | |
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|