●Jasmine既sweet weet blog■
Hapi^^,,Unhapi><~都係晒到啦@@!!
                                                                   
   
 
 
2008 年 7 月 7 日  星期一   雨天


七夕 愉快 我滴: 友誼記事

七月七日  星期一  雨

rehearsal都ok既

但係未開到聲

有d高音位都唔太掂

不過我相信

音樂會個日一定會好好

今日

係我地三人恆既七夕

已經期待左今日好耐

去m記食lunch

交換禮物,,

自拍,,

傾計..

三個幾鐘就咁過

比大家睇下d禮物先:

              這是shelley送的紀念物             

 ley送的七夕紀念物  ley送的七夕紀念物  ley送的七夕紀念品

                       這是Maggie送的紀念物&信                       

 gie送的七夕紀念物   gie送的七夕紀念物    gie給我的七夕信

這是我送的紀念物(她們的只是不同colour)

           我送的七夕紀念物    我送的七夕紀念物

它們的大合照

     紀念物大合照  紀念物大合照

我自己寫既紀念紙

           七夕紙  L.M.G

再想睇多d,去我相簿睇啦

至於我們三個既大合照

就只可以去Ley既blog睇啦> <

四葉のクローバーとハートのライン-色彩変化-緑

Ley,Gie:

我地一齊一年啦

呢一年我真係好開心

我同gie好少鬧交

ley又成日同我分擔心事

我地總算相處融洽

雖然我唔知三人恆可以一齊幾耐

但我知道我地三個都唔會忘記對方

唔會忘記我地係中一,1C發生過既所有事

如果我唔係同你地做fd

可能我唔會日日都哈哈笑

即使下年唔同班

希望我地只係溝通少左

但友誼還在

中一生活只剩9日

我地一定要好好珍惜中一三人恆剩下既日子

開開心心咁過

最後..

Shelley,Maggie

多謝你地!!

 

不會停下留戀既時間:2008-07-13 05:28 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
      



訪客留言 (返回 jasmine68 的日誌)


Maggie941221 於 2008-07-13 07:25 PM 發表:
我好開心能夠踏進1C班既大門~~
我好高興認識1C班既同學!!
但我更榮幸能認到你同shelley**
你同shelley係唔同性格既人,,
可以滿足我唔同既須要]]
我都好好好好好多謝你呢一個朋友''
永遠都唔會忘記同你一齊過既日子**
By
Gie
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]



[ 返回 jasmine68 的日誌 ]


jasmine68
暱稱: dreaming girl
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
轉xg
O晒 = o ="
喜歡你
迷失
exam完
每月文章
文章分類
全部 (141)
友誼記事 (8)
小小分享 (19)
平日,,校園...生活 (87)
愛情記錄 (26)
未分類 (1)
日誌統計
文章總數: 141
留言總數: 44
今日人氣: 1
累積人氣: 4266
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
訪客留言
最近三個月尚無任何留言