exam完  |
我滴: 平日,,校園...生活 |
22nd December Monday
尋晚2點半訓
今朝遲左10幾分鐘起身
suki又唔等我啦><"
冇見suki兩日
估唔到佢感情關係咁快唔同左
IS做晒咁濟,,
但硬係覺得唔多岩咁
算啦~ok既
Hist.比想像中易
唔錯既`唔錯既`
考完去左M記食lunch
12點仆到上LT
choir丫choir
我僧你* *
排排排
都唔知邊有咁q多隊要排
LT焗到爆
冇冷氣&風扇-o-
好彩之後上左mus rm..
好少少咁啦
girls俾人鬧囉
之後有半個鐘hea
傾計傾得幾hapi
junior又排隊
ms lee: 打破你個頭丫啦"<<正爆
今年中英都要唱
企到腰痛
好想訓
聽到d野...o晒
4:30可以走嫁啦麻
點q知ms lee係咁拖
有chocolate食
同寶去tw
陪寶去ella買"奶樽"..嘻嘻
去orange到買整chocolate d野
睇到呀寶買
搞到我都想整埋一份
kfc hea
6點9返到屋企
又我既msn
遲左出門
成7:35至去到食飯- -
凍死我啦]''
死啦``咁凍咁25號著咩衫好呢?!
岩岩傾完打電話
一陣沖涼
我煲滷水蛋好似...
聽日battle 決賽
超想睇呀>v<
party唔知有咩玩呢?!
**今日放棄左寫聖誕卡lu =[
如果有一天....
我會怎樣抉擇??
希望但也害怕
|
| 不會停下留戀既時間:2008-12-22 10:11 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
ley722 於 2008-12-25 11:53 PM 發表:
聖誕快樂呀喂!!! ^U^
|
|
| «‹ December 2014 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|