近排唔係好開心..so冇打幾日..
今日miss choi又話比tom9調位..
最後又係佢自己調返 - -
project堂個時好悶..扮zzz..其實聽緊mp3 XD
lunch ...為左要買電話..去左冷麵檔買壽司..ok好味
放學行路返去..alez無聊到放個1毫同2毫係輕鐵路軌到..
個1毫扁左..好搞笑..返到屋企..zzz