今日好似平時咁返學..
冇乜特別野發生..
淨係牙michael sir 比左3大張書券我..
最後用書券買左本書 .. 正
maths堂林sir黎教..
佢好傻..比我串到冇聲出 yo
放學照舊..今次整扁左個人民幣(5毫子)
架輕鐵壓得唔係幾好 - -
我返到屋企用個鎚仔整平個銀仔