聽日就要音樂考試,,有小小驚!!]不過我揀左首Stephy既被遺棄的公主。
好好聽架.....xd 唉近排中,英文科既成績退步左好多..英文test同作文好低分...
可能我打得機多..而且仲同D青梅竹馬既FD反面
好唔開心丫><
P.S唔留CM正龜頭