今日差D嚇死我>< 今朝中文堂老師話統測全班40人有16個唔合格 我以為自己係唔合格既一份子,原來我係全班第5 -6個高分. 好險!
果個死人李水X老師超賤,之前已經記左成班一半人缺點,仲要係一D超小既事LO(作業冇改正)甘都要記(Are you crazy)
以家仲要玩試卷扣分制,邊個係綜人堂比人記名就要係份卷扣3分(每記一次扣3分)真係超變態Lo.
聽完佢呢句野之後,我○哂嘴 無\言