估唔到,,我第一篇寫ge野竟然係病~~今日無啦啦食食下飯突然胃痛,心諗住冇咩事,所以冇理佢,返到學校,痛得好利害,跟著落左護理室,烏太俾左兩粒維他命我食,,跟著好返少少,到左第5堂開始痛返,唔知點解,唉~~今日真係黑仔~~~