jason仔仔
希望大家欣賞下我所發生ge事啦~~呵呵~~
jasonkouk10
暱稱: jason仔仔
性別: 男
國家: 澳門
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
3天香港之行^^
!!生日!!
收到生日禮物~~
颱風日=唱k日
桌球
文章分類
全部 (16)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 16
留言總數: 31
今日人氣: 2
累積人氣: 576
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 5 月 25 日  星期一   雨天


胃痛 作嘔 分類: 未分類

估唔到,,我第一篇寫ge野竟然係病~~今日無啦啦食食下飯突然胃痛,心諗住冇咩事,所以冇理佢,返到學校,痛得好利害,跟著落左護理室,烏太俾左兩粒維他命我食,,跟著好返少少,到左第5堂開始痛返,唔知點解,唉~~今日真係黑仔~~~






訪客留言 (返回 jasonkouk10 的日誌)


健 於 2009-05-25 10:15 PM 發表:
快點去睇醫生啦你
HAHA
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 唔睇啦,,又要曬錢~~~食d藥就ok嫁啦~~
Posted at 2009-05-26 08:18 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Queko 於 2009-05-25 09:46 PM 發表:
poor boy...
第一次見你「m痛」...hehe
take care..anyway
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 我唔係(m痛),,係u痛(uncle)
Posted at 2009-05-25 10:27 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Jackal_lOK 於 2009-05-25 08:07 PM 發表:
留個cm仔比你喇'
下次梨我到留返丫'
去睇e生喇'
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 冇問題,,不過要等我得閒d先~~~
Posted at 2009-05-26 08:17 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]