從今日之後,,對多一樣野產生興趣,,e樣野就係---桌球
今日上左桌球班--好好玩
但係隻手好攰~~
但係個ar sir話我打波ge動作錯,,呵呵
咁我今日係第一次打~~
我覺得自己都打得唔錯~~
不過成日"撻Q",,打唔正個波~~
呵呵~~
過埋e個月,我一定進步ge~
識打ge朋友,,打果時記得叫我~~
等我snow下野~~
一Q清袋~~呵呵~~講笑姐..
邊有可能咁勁ar~~~~