jason仔仔
希望大家欣賞下我所發生ge事啦~~呵呵~~
jasonkouk10
暱稱: jason仔仔
性別: 男
國家: 澳門
« March 2018 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
3天香港之行^^
!!生日!!
收到生日禮物~~
颱風日=唱k日
桌球
文章分類
全部 (16)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 16
留言總數: 31
今日人氣: 0
累積人氣: 570
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 6 月 1 日  星期一   晴天


6月1日 感動 分類: 未分類

今朝跑步,,我跑左咁耐,第一次見唔到李sir,後來先知原來佢整親,,因為佢快d冇事啦~~今日跑左4個80,1個200,退步左~~可能因為上個星期去左一次啦,唉,,好愁,如果再係咁,,點破紀錄ar?可能連金牌都未必有,,我地有同一個希望,,一定要做到~~

跑完就返屋企溫中文,,返到學校,,第一堂,中文(測驗),都到o嘴,,唉,又俾佢拉低個平時分,,失敗~跟住到左數學堂,,派卷,,見到張卷,,火都黎,,得70幾分,,填充9題錯7題,,但係7題之中,,有6題係冇寫括號,我頂~~我本身應該有80幾分,,就係因為e幾個括號,搞到我平時分由80幾低至70幾,,超愁~~不過,,我自己同自己講,,exam一定ko佢,一定要攞80分,,呵呵,不過好難啦,,唉.,近排,好似勤力左讀書咁,,唔知係咪因為哥個原因呢?呵呵~~唔知ar,聽日又地理小測~~超唔想溫,又多,又難記,,點算??邊個可以打救我~~






訪客留言 (返回 jasonkouk10 的日誌)


Jackal_lOK 於 2009-06-11 04:47 PM 發表:
cm...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]