今日第一日考試,,考中文同會計,,唉~~~超瘀~~,,第一科----中文,,都唔算話好難,係d注釋唔識姐,,呵呵,點知到左我最有把握ge account,一入試場都冇咩事,跟住諗住玩下部計數機,,點知就"奶野"啦,部野冇電,,我立即o嘴,不過好彩嘉慧有兩部,,驚得我ar,幾驚要用手指計ar,,唉,,但係,,account exam得兩條,,做到我冇feel,用左13分鐘做完第一題,仲用多幾分鐘驗埋算,,知道岩左,,呵呵,,不過真係超簡單(個miss擺明放人),平時text都冇咁簡單,,不過算~~冇所謂~到第二條,又係好少野,,但係唔知岩唔岩,但係我balance到,但同我d fd唔同,算啦,派成績表咪知囉,,呵呵~~聽日就係我ge生死戰,,係我升高三ge伴腳石------英文,我一定會羸佢,,呵呵~~
|