今日終於都派左成績表啦,,呵呵,,唔洗破紀錄,,直升,,爆開心,,所以可以買i pod touch,,但係冇去hk(因為H1N1),,但係希望有得去tw,,升到班,,就要對現我ge承諾,,就係返ice-go到跑步啦~~因為我成2個星期冇去訓練(怕辛苦),,hehe.......
今日係我係ice-go最辛苦ge一日,,我第一次未能完成全部訓練,,因為實在太辛苦,,一開始,,做熱身,,做操.....,,跟住開始練體能,,跳欄,,欄ge運動....跟住掌上壓100下,,做到傻左,,跟住4個50快150慢,,就放鬆啦,不過我跑左2個50快150慢已經頂唔住--抽筋,,跑完之後,,手腳已經冇曬力,,練左2個月,第一次咁攰,,之後李sir就開左個短跑組ge會議,,佢問我地點解要入ice-go?有咩目標??佢ge目標係打造一隊史上最強ge田徑隊,,我好希望我會係其中一分子,,而我ge目標係希望可以代表cdsj攞到學界ge獎牌~~跟住佢仲講左好多cdsj ge miss d野俾我聽,, 超搞笑......
最後,,雖然覺得入左田徑隊係好辛苦,,但係識到好多新朋友同睇住自己一日比一日進步,,自己都好開心,,證明左好當初ge選擇係冇錯,,呵呵~~~

|