jason仔仔
希望大家欣賞下我所發生ge事啦~~呵呵~~
jasonkouk10
暱稱: jason仔仔
性別: 男
國家: 澳門
« April 2020 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
最新文章
3天香港之行^^
!!生日!!
收到生日禮物~~
颱風日=唱k日
桌球
文章分類
全部 (16)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 16
留言總數: 31
今日人氣: 0
累積人氣: 574
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 6 月 23 日  星期二   陰天


恢復訓練 愉快 分類: 未分類

      今日終於都派左成績表啦,,呵呵,,唔洗破紀錄,,直升,,爆開心,,所以可以買i pod touch,,但係冇去hk(因為H1N1),,但係希望有得去tw,,升到班,,就要對現我ge承諾,,就係返ice-go到跑步啦~~因為我成2個星期冇去訓練(怕辛苦),,hehe.......

      今日係我係ice-go最辛苦ge一日,,我第一次未能完成全部訓練,,因為實在太辛苦,,一開始,,做熱身,,做操.....,,跟住開始練體能,,跳欄,,欄ge運動....跟住掌上壓100下,,做到傻左,,跟住4個50快150慢,,就放鬆啦,不過我跑左2個50快150慢已經頂唔住--抽筋,,跑完之後,,手腳已經冇曬力,,練左2個月,第一次咁攰,,之後李sir就開左個短跑組ge會議,,佢問我地點解要入ice-go?有咩目標??佢ge目標係打造一隊史上最強ge田徑隊,,我好希望我會係其中一分子,,而我ge目標係希望可以代表cdsj攞到學界ge獎牌~~跟住佢仲講左好多cdsj ge miss d野俾我聽,, 超搞笑......

      最後,,雖然覺得入左田徑隊係好辛苦,,但係識到好多新朋友同睇住自己一日比一日進步,,自己都好開心,,證明左好當初ge選擇係冇錯,,呵呵~~~

 






訪客留言 (返回 jasonkouk10 的日誌)


Rita 於 2009-07-07 05:55 PM 發表:
幾叻仔WO~
成績可以直升~
體育又越來越掂~
努力訓練啦~^^
你一定可以達成你既目標GE!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 唉~~~
 而家都冇跑好耐啦~~
Posted at 2009-07-12 07:46 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Jackal_lOK 於 2009-06-27 09:47 PM 發表:
點解個個都用爆走...
其哥哥部車都有貼LEE 2個字係車頭'
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 型ar ma~~~~
呵呵~~~
Posted at 2009-06-27 11:39 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]