聽日就要去教青局搞ge營(6日,其中5日系朝早8:45-17:45),所以你地系呢段時間不要揾我
今日終於系順德返黎,臨走前先發覺自己完全無出個街(汗),系順德返煲左周星馳ge逃學威龍and戆豆先生,真系睇n次都不厭
今日去八佰伴食野,我舅母不小心將一兩滴水整到隔離條個人,條友好似要死甘,最憎D 反應過度誇張ge人
今朝早睇睇下電視,突然miss lao打黎,原來我要去camp好慘T_T
邊個聽日去大會堂睇Toy Story3就2:15系大會堂等
大家去唔去電腦展,去就打比我(62343955)
E家覺得董生同劉生超onX,都唔明乙班可以忍!!!!!