日日返學都要聽劉生*up,上數學堂,隔離行條友經然用手機黎計數(d數唔係甘難),好心佢啦,自己坐第一個位就無好用啦!以為大家都睇唔到
系每日上堂ge時候,有一種莫名其妙ge空虛感
雖然她走了,但大家還是說着我和她的緋聞∼∼唉∼∼∼∼
今日終於正式成為一個初一生啦!!!!另外,我玩開ge psp game(平時成日玩個隻高達,不過仲有D收集品未攞到)終於爆機啦!!!!個鮑斯高泳池個更衣室超細and超多人(囧)
呢幾日在順德練成一個新絕技(我放圖)
如果大家想去電腦展,14:00系南環國際銀行等,我會等15分鐘,如果去的話打62343955(我手機)
今日合唱班去『水M』食野,蘭姨做小丑XDXDXDD
我星期六or日想去電腦展,有無人想去?想去覆我六定日去。我會就大家既時間,去南環既國際銀行坐免費既穿梭巴士