HI
HI 我係jason哥
jasonon2006
暱稱: jasonon2006
性別: 男
« May 2020 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
最新文章
=口=
........
玩呀
he
文章分類
全部 (7)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 7
留言總數: 26
今日人氣: 0
累積人氣: 283
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 1 月 20 日  星期日   晴天


=口= 分類: 未分類

呆瓜是我=口=






訪客留言 (返回 jasonon2006 的日誌)


concon520 於 2009-02-21 04:29 PM 發表:
cm...
上到我個blog又唔留cm..
下次記得留呀..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



twins_520 於 2009-02-21 02:17 PM 發表:
cm* -)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



babybear2112 於 2009-02-02 09:40 PM 發表:
u is who
go my blog 5 cm ge????????? -_______________-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



twevalai 於 2008-09-14 04:58 PM 發表:
你到底係邊個呀-v-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kenny1002 於 2008-06-17 05:32 PM 發表:
hi
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



tiffany8866 於 2008-03-26 01:01 AM 發表:
好心你la
我都吾想理d無聊野架
但我睇吾過眼wo
迫於無奈''
所以想勸你;收手la-__-

你系咪想人人憎你ar?
系度扮陳駿傑
陳駿傑先吾會咁無聊lo

你覺得好好玩咩?
咁大個人仲玩埋d咁ga野-_-
其他人一定吾會認同你
仲會覺得好低俗

你咁玩落去..
下次又扮邊個?
扮身邊ga人?
扮奇拿? 定董建華牙?

你系邊個,心照la
有咩目的,你自己先知!

你究竟明吾明ar?-_-

溫下書吾好'
無聊到扮人?
好曬時間lo你..
我諗你心理上都承受著1點壓力la
停手la吾該 -_________-

定你想等人揭發你真面目
先停手??
到時你1定後悔
形像大毁
失去朋友

你吾同意ga,咪繼續lo...
吾聽勸ga,咁算lo
當我系發up風lo
你繼續扮lo..
這就是你的人生
只會跟風
走別人的路
ps;
真心勸告!
小心有人格分裂!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你個死8婆,你咩燃事呀
我係陳駿傑,咁又點
你唔信未算囉
屌你老尾
滾啦
你老母
係都係你先啦
8婆
Posted at 2008-04-01 12:24 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



sky_2000 於 2008-03-25 04:48 PM 發表:
你係邊個呀?
+v+
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



siuyy_b 於 2008-03-25 03:57 PM 發表:
路過CM..嘻嘻''
呆,,XD'
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



karylikayi_1 於 2008-03-21 06:05 PM 發表:
HIHI* =]路過的..
可以的話 多d上來我到坐坐nA~=]
祝你復活節快樂^^"
Cm 4 u
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



hitbelovess 於 2008-03-21 12:43 AM 發表:
我也是呆瓜哇...xDDD"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]