|

2005 年 12 月 26 日 星期一
|
|
|
小丑魚 於 2005-12-29 10:24 AM 發表:
哎~~硬膠架 成日都叫人地做PROJECT 想做死人麼 我好憎做呀 下年仲多呀 中文報告我真係唔知點死比佢添呀!!之前我成日聽人地講 話酒后吐真言喎 我覺得自己成日好多野煩 但又唔知自己煩D乜架喎 琴晚返到黎 見倒廚房有兩支BLUE ICE BEEF SO靜雞雞偷黎飲 我飲左少少炸 個喉嚨勁興呀 都唔係好勁姐嗎 支酒 5%炸 咁都會興喎 我起大陸見倒好多BEEF 我1想搵人陪我飲 但又驚比人鬧 SO 唔敢飲囉 真係好想搵出真相!!
|
網主回覆
係囉...就考試都做咁多project...唔洗溫書咩=.="
仲要係一人做一個!!!一個老師一次過睇晒咁多學生既功課...
悶都悶死啦..佢唔悶..我都悶啦....又係做呢d...係網上就咁copy...
傻妹豬...飲酒係解決唔到問題...問題仍會存存。只不過係你一時間既忘記。
我都好唔想面對某d唔開心既野...但係冇辦法~
人係must面對一d你唔想面對既野...例如:我唔想面對考試..面對屋企d野咁..
但係呢d野永遠都係跟隨住你...除非你解決左佢啦...!!!有煩惱..你可以嘗試下搵朋友黎傾下嫁嗎...!!!屈屈埋埋咁..好容易屈出病嫁...病左見唔到你就唔好啦>"<
果支野係咪有d氣水味嫁...如果有氣水味既就好飲啦,...
靜係得啤酒味的話..就好難飲啦>"<
你咁想飲....我地陪你....
考完試..搵埋呀皮..呀肥..夜晚落街飲酒好嗎?
一定好正姐.....哈哈...^﹏^~ Posted at 2005-12-30 01:20 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
小琪仔 於 2005-12-27 08:46 PM 發表:
|
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|