|

2005 年 6 月 2 日 星期四
|
各一段落...))*  |
我屋企都有2隻倉鼠好似呢隻咁嫁!好得意嫁..識爬籠..!zz果陣仲q..
第一堂係英文堂..校長又係監堂囉!!miss楊好似同平時有d唔同..對我地好左!都唔知係咪因為校長係度..扮出黎既!!
今日終於明左少少數學既野..呢個星期我會抓緊時間..好好咁去問人數學.,.!!唔記得左幾時><"狗狸高佬同低b鵬2個又將我當公仔咁..推黎推去..!!我根本反抗唔到..唯有白白比佢地折磨...
社會miss顏冇返..個個都開心到死..點知由彭sir代堂..咪又係要小測事時!!!考完之後仲要睇片..做工作紙!!勁低b呀..我明明都冇講粗口..只不過係近音炸嗎.!!!勝死都話我係講粗口..我話如果你要咁講..我冇辦法嫁!!我唔明..點解佢對於我講粗口咁大反應...唔通女仔講粗口真係唔係太好咩..!!由於太多人叫我唔好講粗口...佢地話女仔講粗口唔好..所以我會試下改左去不過呢d野一時好難改口...比d時間我。其實我講d粗口都唔係好粗姐..我唔會講x你媽媽果d囉!!我會識衡量邊d講得出口..邊d唔講得...
食完飯果個小息...成班人係度唱*戀愛達人*..(因為下堂要報告..所以擺定部電腦係度..跟住佢地就上網聽歌)仲同埋新同學一齊添..不過唔知佢有冇唱..!靜係知佢識姐...仲有個低b小易..唔肯比我出課室門..我唯有出絕招~一個粉刷拋去佢果度...哈!呢次仲唔即刻閃開!!!真係一個好辦法。
校長今次終於有上黎睇我地中文present啦!!!因為校長係度..可能個氣氛唔同左..引致大家都好緊張!!今次呢個中文報告真係可以告一段落囉~!!~不過呀sir又話..如果我地可以訪問埋逸東茶店果個老板既話...就會比滿分我地..(都唔知係咪既..)..我地組而家都唔知去唔去好><"...去唔去都冇所謂啦..跟大隊意見。
|
刊登時間: 2005-06-02 09:01 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|