2005 年 6 月 3 日  星期五  



我明白..我了解。

食朝早要起身自己煮面做早餐..煮完又同佬如2個一齊放學,..行行下又見到國寶同埋佢細妹..跟住就一齊返學囉!!第一堂又係英文...miss叫我地拎返琴日果張報紙出黎一齊讀...好樣衰呀..比我整唔見左...同麗麗2個勁無奈..又要扮有讀咁..個咀不停咁跟人讀../.我地前前後後6個人都冇報紙..miss楊隻眼又好似成日望住我地咁...搞到我地要"思思叔叔"..好似做左虧心事咁樣...><"佢地讀左好耐先讀完..我地終於唔洗耍咁驚><"..我真係大頭蝦啦..嗚嗚~

篷學就平平無奇咁教書仔..中文又有人出黎報告!!!點解次次中屎都係咁無聊嫁...得個"悶"字!!!

呀皮今日冇啦啦同我地食飯...呢排一食完飯就會有係禮堂有好多表演..今日我地又落左去睇hip pop表演囉!!!不過今日既表演好快做晒,,,

過左陣..就上D&T囉..今堂又係好似上堂咁..我覺得佢地今日係D&T堂上好無聊(有件事)..亦都搞到我好無奈..><"果陣我真係有少少嬲,,,你估唔痛嫁咩><"*..不過家下都冇乜事!!上完週會又做埋D低B野..整父親節卡!!!唉唉唉><"整黎有咩意思呀?你話整母親節卡就話好有意思姐...所以我都係求求其其..膚淺下蔡SIR就算嫁啦!!放學後..又要"拿拿琳"拎野落去禮堂展覽...睇左其他班既作品..嗯..還不錯呢!!..介有華華諗酊個好搞笑既方法..鐲雜誌裡面D人既眼剪出黎貼係我地班同學既人對眼上面...真係比佢笑鬼低...陳嘉勝仲樣衰..貼完D眼同咀仲要圍繞門外一周..

返到屋企..即刻開電視睇[綜藝星期6最好笑]..如果冇記錯個節目名嫁話!好鬼好笑..羅志祥又扮郭富成啦..又做埋D低B動作..人又風趣幽默又令仔..仲有個上黎表演既細路仔..超勁爆呀!得4歲就識跳hip pop.仲要係跳ENERGY果D舞蹈..真係好鬼叻仔..睇到我目定口呆....卡卡!!比我班FD感染左我仲意小豬添..佢既魅力真係沒法擋。Yeah!!

跟住發生左件好唔開心既事...[[[今天看見媽媽不樂的樣子..我心真的很酸很酸..差點兒哭了出來..但我不要在眾人面前流下怯懦的淚水...堅持的把淚強忍著。]]]但係寶好似仲係唔明白...以前既我唔識點諗,.,.但係而家既我已經唔同左..我知道呀媽唔開心..我都唔知點開口安慰佢..我心真係好難過。我成日都將有關自己既野去同其他人比較..!其實比黎又有咩作用...咪又係會令到自己唔開心><'

刊登時間:2005-06-03 10:38 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 jayice 的日誌)


°。葬月〃狼++ 於 2005-06-04 10:54 AM 發表:
幾好丫...識為人著想~~證明你自己大個左啦!
女仔講粗口真係唔係好好~嘗試去改~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哈哈..我真係大個啦大個啦!!..不過有時仲係好細路仔..!!
係囉..成日講粗口..不過我講果陣..你都要提下我...叫我唔好講牙..!!
多謝多謝..。!!!^^..."酸慈"..
Posted at 2005-06-04 01:38 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





jayice
暱稱: `:*無與倫比 °×`'
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
情人知己... ...))*
時時都刻刻都要記住自...
Canada幸福之旅... .....
如果時間可以停留... ...
世外桃園
文章分類
全部 (939)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 939
留言總數: 451
今日人氣: 118
累積人氣: 46514
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed