|

2005 年 6 月 4 日 星期六
|
開始努力..))* |
今朝早好早好早就起左身..9點..洗完牙就睇*三分球神射手*..雖然本書係講籃球.不過有時都會講下愛情..(而家有邊本小說..係冇情情搭搭嫁!!!.越睇就越好睇..睇到上穩,,睇左差唔多4-5個鐘頭先睇晒...!!食完早餐..再睇左陣書..就同媽同寶落街買M記...係樓下又咁岩見到麗麗又係買M記...好樣衰呀><"呀媽要我著到好思文咁落街...佢話好令啵><"..咁我咪順下佢意囉...落到街先覺得周身好唔自在..好唔舒服...仲要著住條裙~ 買買下野..又唔見左媽媽,,咁我同呀寶買完就返屋企先...返到去都係見唔到媽.. .相信佢好快會返黎...果然不出我所料..
跟住係屋企食完野..就去左佬如屋企...落去去果陣..佢咁岩係度睇*籃色生死戀*..睇完有如就教左我做D數..做做下..又見到佬如係度玩*極速落樓梯*既低B機...見到佢玩得咁投入...我就加入左..開頭玩係邊個輸就到下一個玩..玩玩下..我地先知可以有2個人玩...跟住我地玩2個人...好低B呀..2個係度笑笑笑..有如又係度笑..真係臭餐食...不過2個人難玩D..要好協調先得囉..!又要講合作性...玩呢個低B機都玩左成個鐘...玩完我就溫左陣數學..跟住就要返屋企食飯囉...
唔知點解..今日好早就食飯囉...食完飯就睇**殘酷一叮**..今日好正呀..做2個鐘頭..!跟住又等*奇幻潮*做..
'

|
刊登時間: 2005-06-04 10:36 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|