2006 年 5 月 1 日 星期一
今朝成11點幾先起身...食過易餐後..就開始做功課...做做下..又打去問呀朗點做... 哈~真係好..有咩英文唔識既野都可以隨時打比佢.... 我地2個係咁傾果本咩paper..傾傾下又好似達成左共識啵!!!不過可能都會錯...!!試過好過冇做啦!! 做晒d英文功課...跟住仲有數學...真係頭都大埋...見到數學...唉>"<..2個字....""想死"".. 諗住問mantro..點知佢又冇上線....佢一係就唔上線...一上線就離開/忙碌...我都唔敢打擾佢!!! 到左3點...媽媽同我踏單車去富東行下....去到東薈城..真係勁多人呀...周圍都比d人包圍住晒... 五一黃金週真係多人...睇得出有好多中國自由行..話明自由行..梗係周圍都可以行..唔怪得咁鬼多人啦!! 行行下..去到馬拉松...諗住買對nike鞋..冇碼...就買左第2對...全黑既...s字頭...唔知叫咩牌子... 我有張恆新卡...所以平d...真開心..諗住look卡...唔知點解過唔到部機...不過佢都比我有95折.... 買完就去左百佳買下野...買完就閃返逸東囉...返到逸東...我又玩電腦..呢排成日玩!! 諗住再睇下數學..唉...都係冇從入手啦!!!又唔識做..呀朗又唔識....嗚嗚嗚....唔係唔想交功課...係唔識點做.. 不過放心...呢個晚上...問人又好..點都好...我都要做完數學...!!!比心機...奸爸爹呀!!! 總係覺得...媽媽太過溺愛我地啦!!拖地果d...掃地...好少要我地做...煮飯更加唔洗講啦!! 佢成日叫我學..我都閃左去唔學...嘻!!如果學識左..日後煮飯咪要我煮...我先唔制呀!!! 所以我覺得自己都幾懶下...嘻嘻哈哈~開心埋呢幾年...日後就要靠自己嫁啦!!唔可以成日靠呀媽煮飯洗3嫁啦!! 都要學識自力更生....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!**