2006 年 5 月 5 日 星期五
今日晨咁早...就比人嘈醒左囉!!!孖妹又要去camp..呀寶同呀媽又傾度傾計...總之就好嘈啦!! 將我嘈醒左..搞到我訓唔到覺...哼哼>"<..咁好既一個星期5咁就比你地破壞左... 起身洗面刷牙..食左半舊粟米...(已經冇胃口囉!!!)食完同媽落街...首先佢陪左我去圖書館借書...我拎住太多野.. 所以佢自己一個人去左wellcomw buy 野..我就回家先....!!返到去聽english cd..聽左陣...寶就要出街囉!!我就玩電腦.. 玩下..都見冇人add..好悶..就拎英文書隻cd出黎學生字...哈哈!!我今日學到10幾個生字呀...仲有check埋newspaper d words. 跟到佬如打來...問我同唔同佢返大6...果陣時..佢既個電話..真係令到我覺得好驚訝..佢竟妳問我!!!哈~有點兒高興... 玩到2點半就關機...去左做家課...不過做左冇一個鐘....出面就嘈到拆天...播d樣衰歌...嘈到死... 到左3點半左右..媽就同我去踏單車..踏到去侯王廟果個球場...見到呀生..佢好kai咁叫我幫佢買3支水...哈~我當然唔肯啦!~! 跟住又同媽走左囉..踏踏下..落大雨...係樹下面避雨...!!d雨細左...又繼續踏..踏到4點半...就回家...訓覺.. 訓到7點幾..起身食飯...今晚得..我..媽..爸3個人食飯...呀竇又未返..孖妹去左camp...當我睇到今晚食咩既時侯...就係度埋怨.. 點解d送咁既...媽就話...3個人簡簡單單就算啦!!!果陣時我又諗...可以一家人坐埋一齊食飯己經好好...仲有有d人都未必有飯食.. 有送食啦...點解我而家咁既情況都要埋怨呢??!!..相對起來..我已經好幸福嫁啦!!! 哈~媽媽而家面對某d事情上都變得樂觀左..我都好替佢開心...!!!所以從佢身上...我又學到些囉!!^^" 到左晚上..7點幾啦!!接去英文台聽下英文news...um,...幾好..有埋字幕..以後都要聽多d呢d台...相信對我好有幫助... 今日過既日子好似好平凡咁...仲有..今日所學既野全部都係for 英文...哈!!今日也算是當個英文日...。 而家...對某d事情...我都睇開左...be true by myself.... 相信我的,便相信;不相信的,那便算了!