2006 年 5 月 6 日  星期六  



自然地...))*

今朝又聽到出面好嘈....>"<...頂...日日都係咁嫁!!!唔通我真係冇一日可以訓得好d既?!!!

食完米粉早餐之後...做左一個unit既grammer就要同媽去東亞銀行...哈哈!!!今日咁既打扮...唔錯..卡卡!!
行到去富東既時侯...見到有班著西裝骨骨既一班大男人..係一座樓度走出來..好低能呀..
全部人著住晒d胸圍...唔知係度搞乜./..見到d人就行埋去唔知做咩...我好怕佢地會過來搵我同媽..
所以我拉呀媽急急腳咁走/..廢事果d人唔知過來做咩....

去到bank..勁好多人...等等等...到我地...點知排左咁耐..又係搞唔成..媽媽傻下傻下...唔帶自己既信件証明...
排完得個吉...唉>"<...跟住去左馬拉松幫寶寶睇鞋....冇咩黑色鞋...跟住再去沙沙隔離果陣..."at 屎 必"
嘩..我見到件3好令好低...不過我覺得佢太細件..媽又話果d3係咁細嫁...嘩...著左落去...thin左好多!!不過最尾都冇買...

閃人,..返逸東...經過屈人事既時侯...就買左同薯片黎食...食左幾片之後冇食到...同媽媽傾下傾下..行行下就返到逸東..
去到逸當街市..買左隻乳鴒...靜係得我同媽媽2個食晏..所以就求求琪琪啦!!嘩..真係好正呀..隻乳鴒..我食左半隻...

食完再做陣grammer..4點幾果陣上左線...同mantro吹陣水..5點就去訓囉!!!7點又比我呀爸用水噴醒左我..
...   最討厭呀..冇啦啦用水...等我係度發皮4...跟住出左黎食飯...食完飯到而家上下線..咁啦!!
今晚無向世界出發睇添!!!>"<..真唔好./..嗯...用今晚黎做下家課...都係一個唔錯既提議。..哈!!


刊登時間:2006-05-06 08:43 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 jayice 的日誌)


Miss Lee 於 2006-05-08 12:17 AM 發表:
o個d西裝友係兄弟,接新娘俾人玩呀~~通常都係咁!
佢o地唔係變態佬,唔駛驚!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

sor呀...咁遲先回覆你...前果排成日都唔得閒呀!!!

哈哈~開頭我都係咁諗果班人...不過真係影響左市容。..哈哈哈
Posted at 2006-05-13 04:55 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





jayice
暱稱: `:*無與倫比 °×`'
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
情人知己... ...))*
時時都刻刻都要記住自...
Canada幸福之旅... .....
如果時間可以停留... ...
世外桃園
文章分類
全部 (939)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 939
留言總數: 451
今日人氣: 43
累積人氣: 47111
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed