|

2005 年 6 月 7 日 星期二
|
昨天的淚印..))*  |
|

琴日太忙,,做功課都做到好夜...所以冇寫到日記...返學既日子越黎越緊迫..話咁快又考試...2德班相處既時間又唔知剩低幾多囉???!!真係要好好珍惜家下落黎既日子。琴日既數學堂..諗起d好唔開心既事..眼淚就慢慢流落黎..點解世界永遠都係唔公平...人地有既野..我冇...果陣我既感覺真係好似比人遺棄左咁樣!!!
今朝早會人比蔡sir "的"左上去拎校服板...個陣真係有d無奈...中文堂又係極速做工作張啵..原來2德班真係有好多基佬..(尢其係呀敏同勝..2個勁基...冇眼see囉!!)
放學睇打籃球呀..2仁對2望...其實本人係支持2仁班多...哈!好精彩呀...睇到我呀!!..我比2望班d人嚇怕..上籃同埋跑既速度都咁快.!一甩刑佢地..我就諗起*3分球神射手*呢本書啦...星期4就到我地班啦...睇完波就去m記食雪榚..食到個死人咀好鬼"烏遭"...個雪糕上面好食...下面就唔係太好食...行行下傾傾下就返到逸東囉!!
每日一句:過去的 忘記了
不再為你費心機
昏暗的路燈顯得很孤寂
不要緊 沒關係
我要好好活下去
該忘記的忘記 都當成回憶
|
刊登時間: 2005-06-07 06:43 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
成成 於 2005-06-08 12:28 AM 發表:
hihi~~
係咪好期待我黎呢~~哈哈~~
中2既學期就快完啦>,,<;
真係唔想~~
點解你咁多唔開心既事嫁=,=;
啦~~你應該要學下我~~~咁就事事都咁開心嫁啦~~嘩卡卡~~~話你豆釘真係豆釘呀=.=
我今日都有睇籃球比賽呀~~~睇精彩呀!!!
睇到我口水都流ma~~講笑姐~~啊(紅)真係好鬼死勁=,=;
IVERSON(紅)真係有反咁上下呀~~

見到你個班咁多基佬我都驚驚地添~~~以後唔敢黎你個班囉~~~點知佢地會唔會鍾e我嫁~~咁到時我咪死得!!!~~呵呵~~

m記d雪糕我都成日食嫁~~真係好得好食嫁姐

仲有呀~~我地個班都就快有
 比賽呀~~到時記得黎睇啦啵~~
好啦~~~我都係時候要走嫁啦~~886

得閒再黎呀下~唔好唔捨得我啦下~~~費事你諗我諗到菜飯不思就死啦~~嘩卡卡!
|
網主回覆
係呀..好開心你有留言....你好低b呀...估唔到你一係就唔留言..一係就留咁多/../真係嚇親我><"..你好似係度作緊文咁樣...卡卡~
有d事係冇得控制..唔開心就係唔開心..點樣將件事變..都唔會變左一件開心既事><"成成...多謝你既關心...我話過..我唔開心.//.好快就會冇事..只係一刻間既唔開心..唔會好耐既...
我都覺好精彩呀...我真係估唔到呀雄(奶仔)咁勁嫁...平時睇佢唔聲唔聲..呢次真係嚇左我一驚呀...(人真不可貌相呀..)..我地班多基佬已經係通街知嫁啦...!!!嘻嘻..不過你都唔係成日黎我地班姐..唔洗驚..

幾時有足球呀.>?你講都唔清唔楚...我一定捧你場既..睇下你點卜底/踏波車都好呀...^^到時我實笑死你...嬴唔到..唔好返黎見我呀.
Posted at 2005-06-08 05:23 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|