
死啦..琴日梗係嗌得太激動...搞到今日口龍有少少沙沙地囉!!!
有d女仔考左跳箱既話..今日又唔洗考...可以自由活動..我同麗麗打住排球先..(因為我地2個都考完試..)跟住郭寶同華華考完..又過埋黎一齊打..打打下...見佢地打籃球打得咁開心..又走去玩埋一份..開頭同振龍佢地玩既..玩玩下又冇引..去左去同周越果隊打..佢地好多人呀..佢地"逗"波..見到鐘玲又玩..我又加入左。..死人高佬好鬼高呀..我連波皮都掂唔到...係鐘玲先傳左幾球過我...d男仔先粗魯.. . 又撞又搶../.不過打籃球,..少不免嫁啦!!玩玩下..又搞到我對籃球有少少興趣.. . 唔係..應該係可以話仲意打籃球。..不過冇空間比我發展!!!事但啦..就當平時玩下咁囉.,.!因為我仲意既運動實在太多啦!! ! !!!打完..成身臭臭..!好鬼濕..好似岩岩swim完咁..返到課室即除冷3..]
數學好似有點兒難,,,好妹今日教書...冇小測到..不過聽日都要測返..就當比多一日我地溫書..試問又有邊個傻瓜會去溫呢??我諗...只有我會去溫..因為我真係唔係太識...
中文又係好似琴日咁..做工作紙...哈!呀sir話我地2德班拎左3個獎..我地做得咁辛苦..(當然有我地組份啦..!!)
因為我地要趕住做野..所以冇等到呀皮就食飯!!下次我地冇野做果陣..一定會等埋你食嫁..!!
社會堂好正..比鐘玲笑鬼死..出黎時事報告..果陣!超正..鐘玲真係越黎越風趣...搶左呀敏同勝個d生意。周越又係..人地趙x希出黎present問:[有錢洗得鬼推磨..下句係咩..?]周越就話:[牧童遙指杏花村..]//好低b呀...搞到我地全班既人都笑晒啵!!!miss顏都笑比佢地笑死..未見到佢咁開心笑><" 佬羅身中一槍..仍在搶救中~
英文堂..miss楊幫我地溫書...講d野我都唔明既..!要努力追返上去先得啦!!放學冇打排球就如佬如佢地一齊返屋企...
返到屋企冇人..見地下咁烏遭..就掃地囉..跟住開電腦玩./..聽日又好似冇2德份打波..好似話2望對中3果d啵...!!唉!冇得睇自己班同學打波添!!不過聽日都應該會幾好睇既..
|