2006 年 5 月 12 日  星期五  



think of your future..))*

嗚嗚!已經有3日冇寫到日記囉!!!成日都好唔得閒~又懶訓..又有功課!
我諗有d人..如果係呢個時侯再唔加油..你點樣pass f.5呀!我已經既目標係要pass到..我已經覺得一個恩典啦!!!嘻^^"

日日返學都有話題比人講!真經典囉!!無論係人定事..D人都係度講~
唔做編劇真係晒左佢地呀!!!嗯!中文堂..還是這樣..數學堂小測!~
我諗係時侯溫返d中一至中三d數學囉~因為好似係呢次考試範圍之內。

社會...吹水堂!!照書直說!電腦堂就入選科資料...希望我選舉的適合我吧!!加上咁多fd都選政公+經濟..相信有點作用吧!!

選完科..都係等飯食!!等左好耐都冇..係度做住功課先啦!!有飯到~去信班食!!點知聖和冇飯啵~真慘..幫人訂飯竟然冇飯食!!嗚嗚嗚~

食完返課室吹左陣水..就上pe堂啦!!今日既pe堂都唔係話好好玩..
我地玩手球..個場咁細..唔好玩既...跟住走左去打"兵賓"球..同呀珍交詔水..仲有同呀殷...哈哈!!唔好當我係病cat..我都打過下嫁!!!輸左比殷2分..其實我真係好樂於運動同音樂..只不過都係學業社重,,只可以當呢d係興趣..唔可以真真正正咁深入去學囉!!!做人真難..成日要兼顧咁多野~

上完pe..就上英文..又小測!好容易=.="等我仲以為...世事既野真係難預測~考完..做listening...um..算ok吧!!!
放學囉!!係課室同呀麗.貽.孖仔係度傾劇本傾到5點!不過都係傾左少少野炸..都唔知點樣作落去好?!唉...順其自然吧!!

到左5點..過去搵楊sir..去食野!同埋嘉勝..食左意粉屋..真好!對上個星期食完..而家又食..哈~今日果d好好味呀!食左2次..真係冇一樣菜係難食嫁~...食下又吹下水咁...傾下補習同學琴d野...

刊登時間:2006-05-12 11:14 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 jayice 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





jayice
暱稱: `:*無與倫比 °×`'
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
情人知己... ...))*
時時都刻刻都要記住自...
Canada幸福之旅... .....
如果時間可以停留... ...
世外桃園
文章分類
全部 (939)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 939
留言總數: 451
今日人氣: 6
累積人氣: 47074
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed