2006 年 5 月 12 日 星期五
嗚嗚!已經有3日冇寫到日記囉!!!成日都好唔得閒~又懶訓..又有功課! 我諗有d人..如果係呢個時侯再唔加油..你點樣pass f.5呀!我已經既目標係要pass到..我已經覺得一個恩典啦!!!嘻^^" 日日返學都有話題比人講!真經典囉!!無論係人定事..D人都係度講~ 唔做編劇真係晒左佢地呀!!!嗯!中文堂..還是這樣..數學堂小測!~ 我諗係時侯溫返d中一至中三d數學囉~因為好似係呢次考試範圍之內。 社會...吹水堂!!照書直說!電腦堂就入選科資料...希望我選舉的適合我吧!!加上咁多fd都選政公+經濟..相信有點作用吧!! 選完科..都係等飯食!!等左好耐都冇..係度做住功課先啦!!有飯到~去信班食!!點知聖和冇飯啵~真慘..幫人訂飯竟然冇飯食!!嗚嗚嗚~ 食完返課室吹左陣水..就上pe堂啦!!今日既pe堂都唔係話好好玩.. 我地玩手球..個場咁細..唔好玩既...跟住走左去打"兵賓"球..同呀珍交詔水..仲有同呀殷...哈哈!!唔好當我係病cat..我都打過下嫁!!!輸左比殷2分..其實我真係好樂於運動同音樂..只不過都係學業社重,,只可以當呢d係興趣..唔可以真真正正咁深入去學囉!!!做人真難..成日要兼顧咁多野~ 上完pe..就上英文..又小測!好容易=.="等我仲以為...世事既野真係難預測~考完..做listening...um..算ok吧!!! 放學囉!!係課室同呀麗.貽.孖仔係度傾劇本傾到5點!不過都係傾左少少野炸..都唔知點樣作落去好?!唉...順其自然吧!! 到左5點..過去搵楊sir..去食野!同埋嘉勝..食左意粉屋..真好!對上個星期食完..而家又食..哈~今日果d好好味呀!食左2次..真係冇一樣菜係難食嫁~...食下又吹下水咁...傾下補習同學琴d野...