2006 年 5 月 14 日  星期日  



happy mother "day.....))*

今日晨咁早起身..諗住返教會...唉>"<..真係衰呀...d人甩晒底...搞到冇人返...早知就唔咁早起身啦!!!
琴晚又成3點先訓....哼>"<..好辛苦呀!!!..早知今朝真係慘.!!!!!

媽媽唔出街,..所以同佬如.呀肥3條友去swimmimg...約左呀肥係樓下等...就出去荃灣搵佬如...佬如成家係荃灣飲茶..
同呀肥搭mtr..唔知邊條友....勁kai..我本來同呀肥用籃牙腥緊野...唔知邊條加又腥野來...係狂腥...未停過...
搞到我要關機...呀肥又係....不過呀肥開左好多次...果個人仲係不停咁腥來..我就stop左...我想問...
果個人係咪kai嫁(雖然我唔知佢係邊個),,好得閒咩你...搵d有益既野做仲好啦!!?哼"><

去到荃灣...見到佬如..跟住同佢去配隱形眼鏡....配左好耐...配完就去城門谷swimmimg...點知行行下...發現冇帶褲..
搞到要買條褲去swim....我地"dove"左個大圈去城門谷..勁kai...去到仲要滿晒..要等10個出..先可以10個入...

跟住冇等到...去到青衣果度...果度少人d..果陣都成3點囉...開頭swim果陣....都冇咩野...之後我學識左狗仔式...
真係好似隻狗..靜係得佬如一個識swim....所以係悶d..呀肥又唔旭啵..佬如教佢swim又話驚水...真係頂佢唔順..又話想學啵!!
你玩晒啦....swim下...玩下...得3個人..其實都幾悶下....呀肥話要4點半走..所以我地4點半就走左囉!!
呀肥要同佢家姐去街...我又欠佬如一份禮物...所以決定齊齊出mk啦!!

去到..行左陣...買左對返學鞋送比佬如..同埋係"位元堂"買左燕窩比媽媽.....佬如又買d去飲既3...之後呀肥同佢家姐仲行..
我同佬如就回來先...今日我覺得好開心..因為真係有返之前d feel...同佬如傾左好多野....希望可以一直維持下去吧!!

佬如來左我家食飯....食完....佢閃左..我打日記....<死>咩功課都冇做...聽日唔知點死...唔理啦!!
咩野都係訓為先....最後留堂做返比佢嫁姐!!!!!我係唔會做一個唔負責任既人嫁!!!!!!!!!!!!

刊登時間:2006-05-14 10:28 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 jayice 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





jayice
暱稱: `:*無與倫比 °×`'
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
情人知己... ...))*
時時都刻刻都要記住自...
Canada幸福之旅... .....
如果時間可以停留... ...
世外桃園
文章分類
全部 (939)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 939
留言總數: 451
今日人氣: 8
累積人氣: 47076
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed