|

2005 年 6 月 9 日 星期四
|
雨朦朦..*)) |

今日起身整3文治當早餐...不過係拎排包夾..食完早餐返學...!!
美文堂miss楊整左d曲奇餅比我地食...每人一塊..umum!好好味!!我識整就好囉!!!跟住又做埋d"低低bb"既 伸 展運動..不過每次做都好好笑...miss仲透露左少少關於曲奇餅同埋佢男朋友之間既秘密比我地聽...自己就笑到見牙唔見眼。
妖..點解呢個miss chan講d野我次次都唔明嫁,,,今日又講埋咩圓周..咩直徑呀...都唔知佢講咩><"社會又匯報囉..,
今日食飯果陣..我都未食完個飯...鐘玲就話想試下我果d餸...不過佢搵極都冇"慈跟"...邦見到..佢又話想食...咁咪比d佢試下囉...試試下佢又食上引...!!最尾我仲留左少少比佢食..!!!卡卡..佢話好好味呀..哈!不過我自己都覺得。
科學堂唔係蔡sir一入黎就教書....係同大家討論關於尿兜既野...!!個個人都對於呢個話題好有興趣!!~不停係度講講講!!!!講左呢個話題都差唔多成5-10分鐘.. .仲有呀sir同我地玩左個活動..好搞笑嫁..係科學書第131頁..有隻老鼠同隻貓嫁...好鬼過引嫁..不防可以試下玩。完左科學.就有中文堂..又係好似琴日咁..做工作紙...
放學因為落雨...所以又冇得睇籃球囉..!!冇引既..><'...冇野做..所以就返家..係出校門之前..佬如問昆叔可唔可以摘幾個桃仔...昆叔佢用手姐住佢隻眼..即係表示咩都睇唔到..所以呀青就走去摘!呵~我都有個呀..(不過諗住返黎同妹妹分享...點知..比我放係冰格度..諗住會好味d..點知"林"晒//所以冇得食..真係可惜囉!!! 行行下..死佬如冇啦啦拉棵樹..搞到係樹下面既我...就好似開花晒沖梁咁...成身濕晒..!真係多得佢唔少!! 行路果陣~..我猜輸左..要走去同前面果個人講..可唔可以姐埋我..!好低b..佬如同呀肥就係後面笑笑笑..><" 今日放學真係多花款...
返到家...就諗起有綜藝星期6...好好睇呀...不過今集d內容有d低b..不過又好好笑啵...!睇完訓覺..8點起身食飯。
|
刊登時間: 2005-06-09 09:13 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|