2006 年 5 月 17 日 星期三
今日終於見識到台風的威力..由其係到左晚上果陣...d風真係太恐怖啦!! 早上上學..都冇咩風....上早會...miss lee做分享..我都好認同佢既講法...比著我..我都會好想追求完美..但係唔好好似佢咁"變態"! 上數學堂...教新野!!UM...算可以吧!!!不過今個星期6.日必定要溫一溫數學囉!!!如果唔係...都唔知考試時點死... 真係覺得時間過得好快..仲有差唔多3個星期既時間就考試囉!!時間真係過勁快勁快..."諗諗下..再唔溫書的話..真係唔夠TIME啦!! 宗教又玩心理測驗...社會睇戲...哈哈!!又播返果出戲..上次係禮堂睇過~~...最記得有個犯人陳豪叫做"陳志文"..哈~勁好笑!!! 死啦啦...到中文堂...真係好唔想做辯論..我都唔識...勁樣衰...講到一舊舊咁樣...>"<真係唔想做副辯... 陳嘉勝唔知做咩....我覺得佢好似講到唔知點咁....!"跟住搞到貽同MANTRO都好激動...點解陳嘉勝咁樣講呢??!! 完左場辯論之後...真係輕鬆晒,.,,>"< (((((((((我以後都唔想再玩辯論啦!!!)))))))))))) 食飯囉!!!日日食完佢地都過來一齊吹水...我就做下功課咁啦!!...MISS真係衰..>"<..成日都咩嫁............. MISS楊又請左半日假...即係楊SIR可以上2堂科學..今日教畫反射果D野...我識呀!!!開心囉!!! 不過行迷宮果個真係好難..玩左陣就放棄左囉!!!...上周會..講"耶和華的智慧"...不過今次有D涉及到靈界既野.. 我諗世上真係有靈界呢D野...佢講左D真人真事既野出來...我都有聽到...不過有時訓訓下覺...有時醒下咁囉...!! 上完周會返課室,..諗住同貽步出課室既時侯..點知..MISS同MANTRO問我地去邊...呢個問題真係問得好奇怪.. 放學唔返屋企可以去得邊...??!!哦!!!原來佢地想叫我同貽去食野....嗯..答應左佢地... 跟住我開左把貽把姐比MANTRO睇...點知汁邊D人個個望晒過來...因為貽把姐實在太特別啦...連MISS LEE都話好令啵!! 個個人係度嘩嘩嘩....貽就唔知點樣咁./.好怕醜...係度笑笑笑..又話我衰..開佢把姐...>"< 跟住就同MISS..豬黎..呀邦..MANTRO..貽同我...就向M記出發囉!! 係M記有好多KAI事發生左...佬羅講比佢地聽"轉轉轉"既野...咦>"<樣衰囉!! 仲有個仲好笑...MISS LEE講左D野..但我聽錯左...以為佢講""田園HOT DOG"..果陣時笑到真係想死咁...個個人都...哈哈!! 仲有..我地講下D老師呀....又講下6年級果D野呀....傾到5點4個字就閃人..返左逸東囉/...!!返家即訓..好鬼累呀!! 今晚食水餃做晚餐...晚上做下功課...咁..一晚就會過去嫁啦!!不過D風真係好大聲...我怕今晚比D風嘈到訓唔著... 呢排一合埋眼..總諗起一樣野...煩到爆呀!!!!!問題一日未解決..我將會煩到死呀!!!HELP~HELP~