|

2005 年 6 月 10 日 星期五
|
無 力 挽留))* |
今朝食粥做早餐..好早就出左門.. .又落毛毛雨啵!!!*有事東西總藏在心頭..永遠也驅不走它!!很重很大負擔似的!!
.返到課室..好少人..我就做下功課咁啦!跟住聖和又拎左d糭比我!!烈唔好采呀..比人抽中做學科測驗啵...第一堂英文..miss叫勝出黎抄野..點知佢抄錯左好多..又比miss罵佢..不過miss佢唔正經罵人果個樣..真 係 好鬼好笑!!!
.中文堂比我地作文..星期1仲要作1000字以上既中文專題報告!!點死d字比佢?科學小測..呢次我溫左書..識識地...呢個星期6+日都大把野做..唉唉唉!又要忙溫書同埋oral+功課...等等啦啦.
.中屎堂又見到2個基佬係度摸大脾..好低b呀..堂堂都係咁..係度研究按摩!今堂播左首beyond既《長城》比我地聽.. 次次見到佬羅同鐘玲一齊就有好戲睇嫁啦!!!2個一係就打架..一係就吵架..好鬼過引~佬羅佢地食完飯冇野做...走去同d kind子玩..!佢地就笑得好問心啦..而我就唔知佢地講咩...食完飯..見悶..過去搵佬如傾計..我一路幫佢間重點..一路傾計..哈!幾寫義呀!!!跟住就要D&T囉!!今堂係全班一齊上堂..係3樓木工室...今堂教關於D咩電路呀D啦!! 上完就要去考學科囉...F2得幾個..F1就好多..我地做做下...先發現張卷錯左..又要拎過第2張抄返D答案落去...勁麻煩...呀...唔係好夠時間做呀><"事但啦..又唔係真係既考試!!
.跟住打鐘放學,,我地又去摘桃食啦!!今日我地齊人放學...到左雍逸..佬如上左呀肥度拎糭..我就同呀皮係樓下等./.跟住我就去左佬如度...食糭..食到好飽好飽牙!跟住返家..玩電腦!

|
刊登時間: 2005-06-10 11:38 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
熊貓~寶 於 2005-06-11 07:52 PM 發表:
哈哈~我d野做都末做呀><"~
個心巧散呀~唔想做野~想訓覺多d呀
卡卡~~
|
網主回覆
我都係...啦..不過我腦海成日浮出一句話..只要我付出過..必有回報...考完試想去邊都得啦..係咪先..^^...係好似我咁諗啦...就會好過D...嘻^^
TO...低B寶(唔好叫熊貓寶啦...改名叫低B寶啦.. Posted at 2005-06-11 10:43 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|