2005 年 6 月 10 日  星期五  



無 力 挽留))*

今朝食粥做早餐..好早就出左門.. .又落毛毛雨啵!!!*有事東西總藏在心頭..永遠也驅不走它!!很重很大負擔似的!!

返到課室..好少人..我就做下功課咁啦!跟住聖和又拎左d糭比我!!烈唔好采呀..比人抽中做學科測驗啵...第一堂英文..miss叫勝出黎抄野..點知佢抄錯左好多..又比miss罵佢..不過miss佢唔正經罵人果個樣..真 係 好鬼好笑!!!

.中文堂比我地作文..星期1仲要作1000字以上既中文專題報告!!點死d字比佢?科學小測..呢次我溫左書..識識地...呢個星期6+日都大把野做..唉唉唉!又要忙溫書同埋oral+功課...等等啦啦.

.中屎堂又見到2個基佬係度摸大脾..好低b呀..堂堂都係咁..係度研究按摩!今堂播左首beyond既《長城》比我地聽..  次次見到佬羅同鐘玲一齊就有好戲睇嫁啦!!!2個一係就打架..一係就吵架..好鬼過引~佬羅佢地食完飯冇野做...走去同d   kind子玩..!佢地就笑得好問心啦..而我就唔知佢地講咩...食完飯..見悶..過去搵佬如傾計..我一路幫佢間重點..一路傾計..哈!幾寫義呀!!!跟住就要D&T囉!!今堂係全班一齊上堂..係3樓木工室...今堂教關於D咩電路呀D啦!!   上完就要去考學科囉...F2得幾個..F1就好多..我地做做下...先發現張卷錯左..又要拎過第2張抄返D答案落去...勁麻煩...呀...唔係好夠時間做呀><"事但啦..又唔係真係既考試!!

.跟住打鐘放學,,我地又去摘桃食啦!!今日我地齊人放學...到左雍逸..佬如上左呀肥度拎糭..我就同呀皮係樓下等./.跟住我就去左佬如度...食糭..食到好飽好飽牙!跟住返家..玩電腦!

刊登時間:2005-06-10 11:38 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 jayice 的日誌)


熊貓~寶 於 2005-06-11 07:52 PM 發表:
哈哈~我d野做都末做呀><"~
個心巧散呀~唔想做野~想訓覺多d呀
卡卡~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我都係...啦..不過我腦海成日浮出一句話..只要我付出過..必有回報...考完試想去邊都得啦..係咪先..^^...係好似我咁諗啦...就會好過D...嘻^^
 
TO...低B寶(唔好叫熊貓寶啦...改名叫低B寶啦..
Posted at 2005-06-11 10:43 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





jayice
暱稱: `:*無與倫比 °×`'
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
情人知己... ...))*
時時都刻刻都要記住自...
Canada幸福之旅... .....
如果時間可以停留... ...
世外桃園
文章分類
全部 (939)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 939
留言總數: 451
今日人氣: 126
累積人氣: 46522
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed