|

2005 年 6 月 12 日 星期日
|
成功感..((* |
唔知點解今日起身既時間同琴日起身既時間都一樣..今日媽媽唔洗返工!!!所以唔洗我煮野食...
今日又係度溫習..不過溫溫下.,.又走去休息..所以唔係溫得好多炸!!!不過從聽日開始..我地4姊妹都就考試..所以部腦好早就要關左去...要專心一致溫書仔...卡卡~
今日整整下網..又比我發現左有d得意既字體..叫做(康華娃娃/童童字體)..好鬼得意嫁..D字...跟住我又試下用呢D字去整D圖...哈哈!有我個叻細妹幫手..終於幾經辛苦之後..整好左張圖..(就係我呢個板既..呀JAY圖..一張大.一張細)..整完之後..真係好有成功感..好開心..開心到真係想攬住我呀妹錫幾啖呀,,!!(我肯..佢都唔制啦..卡卡!!))
考完試之後...我都專心去研究點樣整令既D圖...整完圖..食晏 . 今日有甜品..(橙汁奇異果西米露..)!!好好味..又透心涼啵!!等考完試後..可以試下整返黎比大家試試..!!跟住..又搵下書仔..令本GRAMMER出黎做下...睇下有邊D教左既..就可以試下做下囉..跟住又做下數學..><..死..到而家都係唔明咩圓周果D...牙!! 呢個禮拜一定要搞掂呢D數’
晚上食飯...有懶尿蝦..食完之後去左好多次廁所薯薯〝講下炸!!"...跟住我自己就落左去買萬能膠同埋影印..點知呀爸又叫我買埋紙巾同活絡油...啵.!
跟住又同勝傾左陣關於D功課既野..又叫佢教我讀D英文...希望佢冇教錯我啦..><"..嘻嘻~估唔到敏同勝咁快就開始溫書囉..!咁我都要加把勁..追上佢地進度先得啦!!
家下我又等"驕之冰子"..好好睇呀...

|
刊登時間: 2005-06-12 09:55 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|