2005 年 6 月 13 日  星期一  



羨慕..))

今朝落好大雨呀..不過我地仍然係照舊行路返學..好采都唔係濕好多姐...!!!

今日開始終於明少少數學啦..哈!電腦堂同呀麗坐...一見到我自己個板..勁開心呀..><'最衰屋企呢部死人琥腦囉!!遲d都要整返好d顏色啦...><"如果唔係..係做好多方面既野都會好麻煩...

食完飯後..比我知道左樣野..就係miss楊話我爆曲奇餅件事...果陣我真係好驚..好驚佢會走黎罵我..驚到我d眼淚都要流出黎..幸好..都有好多人安慰我...之後音樂堂.. .好采今日有貼士..不過我試過自己做...我諗如果冇抄答案都係錯3個左右姐...死死啦啦!!終於上英文堂...miss楊佢真係有問返..曲奇餅件事..佢話:2望班d人話係陳桂芝同陳嘉勝講嫁啵..?跟住我解釋..我冇講過比佢地聽..係佢地上我日記睇到嫁炸...我話:因為d曲奇太好味...所以我有寫低落日記..跟住就引起一班同學既拍掌聲啦...!嘻嘻!跟住miss楊聽到都不知幾開心><"....仲有..miss見到我本簿好多用中迎字譯既音..佢又係度大笑...笑鬼左好耐..miss話比陳桂芝笑死..寫咁多中文音落去..~(當時我都唔知有咩好笑..不過見到佢笑到咁樣..我都笑埋一份...)..

到左放學..我+皮+如+肥都去左愉景灣(可算是見工吧!!)去果度既m記...人地話果度好做d啵..見暑假又冇咩做..咪去試下囉!!睇下有冇第2份好d既工...囉..如果冇..我都諗要係果度做.(不過果個經理又話遲d比電話我地..睇下o唔ok先啵..?). ..跟住我又行下果度....果度d屋真係好令嫁...果陣時我真係好羨慕果度d人...可以住係d咁令既地方... .!!我話過..他朝有日我有錢...我一定會買間好令既屋...對山面海既..送比媽媽!!!

               

刊登時間:2005-06-13 10:49 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 jayice 的日誌)


星 於 2005-06-14 08:32 PM 發表:
阿...sorr..整得唔錯..哈哈..用photoimpact整??卡..
原來咁..女仔對咁既事就擔憂...嗯..女仔果然係特別動物..
哈..我都想買間大大屋俾老爹及娘親的...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx屎!!!哈..我唔知個軟件叫咩名..><"
唔可以咁講既..男仔都可能會係咁..只不過男仔可能會選擇放係心度唔講出黎...
 
家下讀好書...將來實賺到大錢買屋,...(到時..我要住洋樓..養翻狗呀...)要比媽媽"炭"世界,,,
Posted at 2005-06-14 11:03 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



°。葬月〃狼++ 於 2005-06-14 08:20 PM 發表:
= ='比我想像中生性好多..."
百行以考為先~好少人做到!~
慢慢啦~~不過...d圖就差左d啦~哈哈
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

乜你以為我好唔生性咩..?呢排我都少講左d"烏遭野"啦..你講得岩...女仔講呢d野終於唔係太好...
當然以孝為先啦...佢地養我地咁辛苦/./.相信每個人將來都要報答返自己既雙親嫁啦,.,.
 
d圖差,..個個人都讚令嫁啵...你隻眼係咪有事呀.><"笑我...哈哈!!!
原來你對3+鞋+褲都有研究嫁,..下次一齊研究研究下唷....
Posted at 2005-06-14 11:07 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





jayice
暱稱: `:*無與倫比 °×`'
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
情人知己... ...))*
時時都刻刻都要記住自...
Canada幸福之旅... .....
如果時間可以停留... ...
世外桃園
文章分類
全部 (939)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 939
留言總數: 451
今日人氣: 37
累積人氣: 46608
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed