|

2005 年 6 月 14 日 星期二
|
時間不足...))* |
呢排真係好忙..又忙溫書,..又忙做好多好多既野..><"唉!!!幾時先可以做晒d野呀...?
今日冇啦啦英文堂又唔洗口試.正呀!又多一日溫下點讀囉...華華唔知今日做咩事..係社會同視藝2堂都...傻傻下..講野與冇倫次..卡卡!不過講d野又真係幾好笑...次次既視藝堂都比miss罰...可能係我成日出位 . .又成日傾計啦... 不過我係麾藝堂真係做唔到野...係屋企會做得令d...
今日一返到屋企唔敢訓覺./.因為真係太多野做啦..!一返到去..換3..就即刻做拼貼圖.!做左成幾粒鐘都得果少少...仲有排做呀...晒晒我溫書d時間囉!!!所以我連日記都寫少d...留返多d時間溫書..
這不是我想說的話..→→→→→↓

|
刊登時間: 2005-06-14 08:28 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|