2005 年 6 月 15 日  星期三  



球場上的快感...*)) 驚訝

今日超正正正牙...!    PE堂MISS冇返.//全部人自己活動..!!我地就梗係趁呢個機會去練下籃球啦./..呀SIR幫我地分組...佢自己都同埋我地一齊練...我同高佬+敏+劉文+鐘玲一隊.. .高佬同呀敏打快攻..跟本好難夾到  ..呀SIR叫佢地傅多D波比女仔...佢地傅左好多次波比我...但係可能係因為太耐冇野..所以失晒水準...佢地起碼比左10幾球波我..而我就只係入左一球...果陣時我真係好僧嫁..點解入咁多次都入唔到...所以我覺得好對唔住D隊員..如果到時比賽又係咁樣既話.. ,,我諗我會..><..."因為失分就失係我手身..我會拖累左大家..雖然佢地係果陣冇怪我.仲鼓勵我添!所以我先冇咁唔開心..所以考完試後.. ..我地一定要比心機練波!!加油呀..2德班..!!!哈!唔通連個天都幫我地...打打下果陣..個天突然落雨...超正呀...我好少試過落雨果陣打波..連呀SIR都同埋我地一齊癲  牙..!! !d雨打落個身度...真係超爽牙!!高佬同呀敏佢地傅波鬼死咁大力.. 有幾球差D接唔到o牙. . "!今日既PE堂真係超正牙!!!這一場雨..好像是神為我們而設般!哈哈!!太大雨啦...呀SIR都叫我地入返去..咁岩又打鐘.就去換3...因為比D雨林濕左..個死人頭天臭..D人就話洗頭!!嘻嘻!我洗完後真係好正..又冇咁臭呢..低Z寶沖埋梁添..頂佢唔順呀.~返到課室..D人將D臭臭既PE3..周圍掛...就好似屋企咁樣!!二德是我家。有D人叫呀敏佢show胸機..佢只係好白痴咁動左幾下..跟住勝又搶鏡啦..跟住大家就上數學堂囉!!今日教既野全部好明白!!我仲做快左添牙..嘻嘻!你地唔會知一個人從唔識去到識做...係有幾大成功感..雖然你地覺得做岩左數好似冇乜野咁...但做岩左一道數...對我黎講就有好大既成功感啦!!

!!今日食沙津呀...仲係凍冰冰嫁...我試過飯商d餸..oh no好鬼甜...><"社會堂睇MTV...跟住做工作紙..D工作紙咁難做///又要分析..我識鬼咩..跟住咪同佬羅玩囉..點知比MISS罵啵..低B勝係度做體操..勁樣衰呀!

當我聽到miss唔上我地堂果陣..真係勁開心!!因為我又多一準備oral啦...卡卡卡!不過有3張工作紙要做..走左去古古果邊...睇下佢地點做...順便學下野...黠知..做就少..同低z寶傾計就多..佢係咁講*美南子*果d野低b野...搞到我又笑左..哈哈..就咁樣傾傾下就成堂啦...

放學果陣落大雨呀...搞到我地冇得走..要係學校門口等車..一見到有巴士黎..我地就沖沖沖..沖上車囉!!

只見她傷心欲盡..而在旁的我卻沒法幫到她,.令我感到十分痛心和無助。。

 

 

刊登時間:2005-06-15 07:53 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 jayice 的日誌)


"*豬_琪::` 於 2005-06-15 08:40 PM 發表:
   死人殘廢芝,你個死人日記,
 
      係邊到用語法架?點解有d位我整唔到?
 
      唔多識用個板喎,不過我知道〔識得用,其實好好用〕花卡卡卡∼
 
  
             可惜小熾太可愛∼
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

個張圖你用咩整嫁...屎忽皮!!!不過唔識動..最可惜啦..!!!
我唔明你話咩有d位啵...
 
唔識用,,,可以請教下我..i will help you...
Posted at 2005-06-15 09:09 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





jayice
暱稱: `:*無與倫比 °×`'
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
情人知己... ...))*
時時都刻刻都要記住自...
Canada幸福之旅... .....
如果時間可以停留... ...
世外桃園
文章分類
全部 (939)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 939
留言總數: 451
今日人氣: 138
累積人氣: 46534
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed