|

2005 年 6 月 15 日 星期三
|
球場上的快感...*))  |
今日超正正正牙...! PE堂MISS冇返.//全部人自己活動..!!我地就梗係趁呢個機會去練下籃球啦./..呀SIR幫我地分組...佢自己都同埋我地一齊練...我同高佬+敏+劉文+鐘玲一隊.. .高佬同呀敏打快攻..跟本好難夾到 ..呀SIR叫佢地傅多D波比女仔...佢地傅左好多次波比我...但係可能係因為太耐冇野..所以失晒水準...佢地起碼比左10幾球波我..而我就只係入左一球...果陣時我真係好僧嫁..點解入咁多次都入唔到...所以我覺得好對唔住D隊員..如果到時比賽又係咁樣既話.. ,,我諗我會..><..."因為失分就失係我手身..我會拖累左大家..雖然佢地係果陣冇怪我.仲鼓勵我添!所以我先冇咁唔開心..所以考完試後.. ..我地一定要比心機練波!!加油呀..2德班..!!!哈!唔通連個天都幫我地...打打下果陣..個天突然落雨...超正呀...我好少試過落雨果陣打波..連呀SIR都同埋我地一齊癲 牙..!! !d雨打落個身度...真係超爽牙!!高佬同呀敏佢地傅波鬼死咁大力.. 有幾球差D接唔到o牙. . "!今日既PE堂真係超正牙!!!這一場雨..好像是神為我們而設般!哈哈!!太大雨啦...呀SIR都叫我地入返去..咁岩又打鐘.就去換3...因為比D雨林濕左..個死人頭天臭..D人就話洗頭!!嘻嘻!我洗完後真係好正..又冇咁臭呢..低Z寶沖埋梁添..頂佢唔順呀.~返到課室..D人將D臭臭既PE3..周圍掛...就好似屋企咁樣!!二德是我家。有D人叫呀敏佢show胸機..佢只係好白痴咁動左幾下..跟住勝又搶鏡啦..跟住大家就上數學堂囉!!今日教既野全部好明白!!我仲做快左添牙..嘻嘻!你地唔會知一個人從唔識去到識做...係有幾大成功感..雖然你地覺得做岩左數好似冇乜野咁...但做岩左一道數...對我黎講就有好大既成功感啦!!
!!今日食沙津呀...仲係凍冰冰嫁...我試過飯商d餸..oh no好鬼甜...><"社會堂睇MTV...跟住做工作紙..D工作紙咁難做///又要分析..我識鬼咩..跟住咪同佬羅玩囉..點知比MISS罵啵..低B勝係度做體操..勁樣衰呀!
當我聽到miss唔上我地堂果陣..真係勁開心!!因為我又多一準備oral啦...卡卡卡!不過有3張工作紙要做..走左去古古果邊...睇下佢地點做...順便學下野...黠知..做就少..同低z寶傾計就多..佢係咁講*美南子*果d野低b野...搞到我又笑左..哈哈..就咁樣傾傾下就成堂啦...
放學果陣落大雨呀...搞到我地冇得走..要係學校門口等車..一見到有巴士黎..我地就沖沖沖..沖上車囉!!
只見她傷心欲盡..而在旁的我卻沒法幫到她,.令我感到十分痛心和無助。。
|
刊登時間: 2005-06-15 07:53 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
"*豬_琪::` 於 2005-06-15 08:40 PM 發表:
死人殘廢芝,你個死人日記,
係邊到用語法架?點解有d位我整唔到?
唔多識用個板喎,不過我知道〔識得用,其實好好用〕花卡卡卡∼
可惜小熾太可愛∼
|
網主回覆
個張圖你用咩整嫁...屎忽皮!!!不過唔識動..最可惜啦..!!!
我唔明你話咩有d位啵...
唔識用,,,可以請教下我..i will help you... Posted at 2005-06-15 09:09 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|