|

2005 年 6 月 16 日 星期四
|
殘留的痛..))*  |
今天拿了長傘子回校..早上卻用不著...上學的路途我們見到郭寶..不知道*[[這時侯..我心真的隱隱作痛...說不出說傷痛]]。說叫我不要想過去..,,思想是不能控制的,我也不想再想過去的點點滴滴..現在活得快樂就行了..但現在真的快樂嗎??還是有很多很多的問題..圍繞在身旁。無法把問題解決...
今日又繼續(1)oral..好緊張好緊張呀...miss抽左好多個人..但係都抽唔中我...妖!唔想佢抽中既就抽..想被佢抽中既就抽唔中...所以我而家再擔心多一日啦!!我已經比考試d野煩死啦...(我真係覺得miss楊佢偏心...又話拎紙睇最多得20分...今日鯔嘉勝拎紙又有27分啵..雖然佢既報告形式係幾好+d手勢都唔錯..但係佢讀得唔係順好暢啵!!..miss楊佢靜係睇到陳嘉勝個樣已經係度笑笑笑..即係表示好好好!!啦~~我而家唔係話要批評勝佢有咩唔好..係我本人覺得miss楊佢好偏心姐...(總之就係唔公平啦!!)佢又同望班d人講陳嘉勝報告得有幾好有幾好...又話我咩用電子字典..佢話過我一次炸嗎..係2望班講又話好多次啵,.,..!!係係!我咩都唔好嫁啦..靜係得你地d miss岩晒既..(我希望唔好有人將呢d野講返比miss楊聽...如果唔係又好似上次曲奇餅事件咁,...)興過火屎。。
數學堂開頭唔知佢講咩..後尾慢慢明白左囉.. .!社會堂趕課。miss顏話下堂比貼士!!!
食完飯..死人陳嘉勝又叫我幫佢做中文..果陣華華用緊本書做緊..我咪冇幫到佢囉...佢打鐘返到黎就話我..做咩唔幫佢..又發晒爛炸咁(唔知佢係咪真既).. .佬羅講得岩..我又唔係奉子幫佢既..係佢自己唔做功課... 我冇責任要幫佢...勝佢仲要話我..搞到我真係好無奈..。果陣真係有d興..人地華華用著本書..我點用呀...(話人冇體諒佢..佢自己咪又係咁樣...)..
科學堂好低b呀...呀sir係度笑笑笑出,面...我地又係度笑...總之就係大家一齊笑啦!!!嘻嘻~中文課又溫習囉..
放學過左秀德開會..原來謝sir成日比自己班既同學串嫁...今日我先領教過...佢地係咁串呀sir..不過係玩既..原來我呀妹好串嫁!!開會等於冇開.//我寧願用多d時間返家溫書仲好...呢幾日一放學返到家就係做果幅死人畫呀..!晒晒我溫書d時間。

|
刊登時間: 2005-06-16 09:49 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|