昨天一放學就去了1號打籃球.. .我很累很幸苦..只想在球場上找回那力量power!!. .但係旦有點東西欺騙著自己.. ,,無法知得一清二楚.,,後來打打下..落起了大雨來..只好抱著那失落回家。對.,這是很深的痛..(加上近來又考試...+我擔心某某幾個人+我家人...) ,,造成了很大的壓力..重得像石頭般..壓得我無法透過氣來。誰可以教我如何是好???
今日一起身就溫溫溫...佬如同佬11點幾就黎左..我落去接佬羅..點知我地一個東一個西..後尾係我屋企落下搵到佢...開頭我地3個傾英文..後來都係發覺有問題~...對左d英文答案先算...跟住又溫下其他科咁.....
哈..跟住我就建議食富竹糖水..我屋企又冇富..佬如咪落去佢屋企拎囉...開頭個個人都唔肯落去佢度拎..點知佬如咪死落去拎...卡卡~拎左上黎..佢就開始煮啦./我就同人傾電話..原來佢地唔識得用我屋企既爐...我咪入去睇下佢地點囉..跟住佬如話較細d個火..點知熄埋添..!搞到我又要再入去!!!哈哈,.,.佢既製成品終於搞掂啦..個賣相都幾好...!我地等凍d先食...我地又開始繼續溫..一路溫就一路傾下計....佬如又白痴啦..讀普通話..話咩中國人民共和國成立了...仲有好多白痴野...嘻嘻!!!跟住2點半佬羅就閃囉...剩低我同佬如...
其實今日除左食飯.洗白白.落街買野.睇殘酷一叮...我都冇乜停過溫..習,,,我成日都覺得唔夠時間唔夠時間~~搞到我一得閒就溫書...連上線既機會都好少...!!記唔記得英文口試..咪話幫人點減壓既..點知自己又係咁..我唔會試下去聽下歌..同d朋友玩下咁...我覺得如果要咁做既話..就真係冇咩時間溫書...所以我唔會選擇去減壓囉...!!!可能遲d考試果幾日(可能聽日問始)..我都唔會寫日記maybe!!!

當我寫完篇日記時..先發現原來隻倉鼠死左...><"陳卉晶去廁所關門時...發現有d野夾左係條門"拉"度..原來係隻倉鼠...晶拎隻鼠出黎時...佢死己軟奶奶..冇咩力...果陣個心情真係有d難過..明明今朝同隻野玩完..而家又係我面前死左...唉..!世事呢d野好難講,...請大家為倉鼠衷默一分鐘。
|