2006 年 6 月 22 日 星期四
今日又係對卷日...第一堂派數學...um...都幾滿意今次數學成績..共79分...mc對25題..長答62分..卡卡!! 好開心呀...雖然冇8字頭..冇飯食...不過我真係覺得滿足嫁啦!!如果我唔比心機溫..邊有咁高分呀... 雖然係其他人眼中睇79呢個分可能係好低..不過對於我黎講...就真係.....我係中3學後好似係第一次拎7字頭..平時都係6多.. 跟住派中史先激到我死咁...呀新係咁話佢高分過我..我就同佢講..我高分d..2個係度鬥...點知一派...唉...新90分... 我先得84分炸...頂你咩..!!我溫左成個星期都係得個吉...我既目標係9字頭嫁嗎...點知希望越大..失望仲大.. 果下真係好激氣...我唔明果題點解一分都冇...果個wong sir又唔解比我聽..點解冇分啵!!!靜係講一句"冇分"..咁就閃左人囉!! 都唔知咩老師黎嫁...又唔耐心解比d學生聽.....覺得好唔低..唔開心..就拎呀新出氣...係咁抓佢...佢2隻手臂比我抓到有4條痕... 唔知佢痛唔痛呢??我諗都痛....sor...一時大力左d~搵d野出氣真係順返d..條氣...所以我同大家講... 當我要發脾氣果陣......千其唔好係我隔離...你必定遭殃...哈哈哈!!!對完卷又上中文TSA預備課...勁鬼無聊... 我同貽坐...成堂係度傾計...傾去黃SIR婚禮著咩3...傾傾..呢樣..傾傾果樣咁啦!!呀關SIR就話我同貽係"呀芝呀左"... 成堂都好鬼無聊...關SIR上上下堂..聽電話啵!!真係比佢吹漲啦!!友子...我地早左放學... 等左好耐..先走得....返到家..肚餓到死..呀媽真係好..我一返到家就有野食..真知我心.. 我今朝叫佢煮何粉...佢真係煮...幾時都話...媽媽係最好的。 食完野..換好3就叫琪來我家拎單車...我家中既"小東東"又嘈住話要跟我地去..當然唔得啦!!! 今日係邦.霆.琪.芝4個聚會....叫做"精雞聚會"....我同琪一落到樓下...佢地就係度啦!!點知天有不測之風雲..落雨啵!! 我地就沿一D有瓦姐頭既地方踏...踏到2村...仲係落....咁就等停雨...等左好耐下..D雨終於細左..我地就踏啦!! 我地一路踏..,一路吹下水咁..幾ENJOY...第一站去白芒...踏呀踏..低B邦話:[前面係咪有狗呀?]明明果D就係垃圾袋.. 又話係狗...真係比佢笑鬼死我...我地一路踏..果D清理工人係咁望住我地..真奇怪D眼光...可能果度冇咩人去掛... 踏到去果度...我同邦帶頭先...點知一落到下面...見到真係有D狗.,.呀邦仲話睇落去D狗幾良善咁...點知................................ 真係比佢嚇Q死......D狗"肺"我地..仲諗住追上來....我真係激到想懶尿...係度大叫...即係轉頭...呀邦叫我唔好跑... 呀琪聽到有狗...走得最快...呢次經歷真係..危險呀!!走佬..著返出去..去到7仔...買野飲..霆請..真大方啵!!3年來第一次請飲野.. 飲完又起程去侯王廟...踏到D好危險既小路..霆霆抄車..我同邦見唔到...好采唔係好傷姐佢....架車趺左落D草度...邦落去執.. 霆霆流埋鼻血...周身好烏遭...件3都有血...跟住去D有CHAIR坐下啦!!坐左陣...就各自回家囉!!! 返到家洗白白...跟住打埋日記...今晚如果唔累的話..就會落去打波....卡卡。 今日既精雞集會都算精彩啦!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!霆霆...希望你冇事啦!!^^" 原來細細個既精雞同而家個精雞都有好大分別下....每人都變左好多...變得成熟..大個左... 所以我地4個玩起上來都好開心..正因為大家都變得好左...希望大家仲可以繼續維持落去啦!!!